Sla je slag met de geweldige Lente-Deals van Amazon

De Amazon Lente Deal Dagen lopen van 20 maart t/m 25 maart dit jaar, met tienduizenden aanbiedingen op een breed scala aan items in elke categorie. Prime-leden krijgen exclusieve toegang tot gelimiteerde WOW! Deals van topmerken, met elke dag nieuwe deals in verschillende categorieën.

2024.03.15 Lente-Deals van Amazon

15/03/2024 | Amsterdam

Bezoek vanaf vandaag www.amazon.nl/springdealdays voor tips om de beste deals te vinden speciaal voor jou. Prime leden kunnen genieten van razendsnelle betrouwbare bezorging.

Amsterdam, 13 maart 2024 - Vandaag kondigt Amazon zijn Lente Deal Dagen aan, met grote kortingen op alles wat klanten nodig hebben om het warme lentegevoel te krijgen. De Amazon Lente-Deals gaan live op woensdag 20 maart 2024 om 00:00 uur en lopen tot maandag 25 maart 23:59 uur op www.amazon.nl/springdealdays met waanzinnige kortingen op tienduizenden producten. Er zijn duizenden deals in verschillende categorieën, waaronder Elektronica, Huis & Tuin en Speelgoed. Met geweldige kortingen op merken zoals L'Oréal, Philips, Samsung, Bose, Lego en De’Longhi.

"Wat goed dat we onze klanten opnieuw de kans te geven om flink te besparen met deals op duizenden items," zegt Roeland Donker, country manager bij Amazon.nl. "Hoewel we het hele jaar door geweldige deals en lage prijzen bieden, zullen we tijdens de Amazon Lente Deal Dagen geweldige kortingen bieden zodat je kunt besparen op ‘must-have’ lente producten "

Social media hunt
In aanvulling op alle deals organiseert Amazon de ‘Lente Deals Social Hunt'. Tijdens de Lente Deal Dagen worden dagelijks drie aanwijzingen gedeeld op de Instagrampagina van Amazon die tot een woordcombinatie leidt. Wanneer de juiste woordcombinatie wordt ingevuld in de zoekbalk op Amazon.nl, krijg je de exclusieve toegang tot een inschrijfformulier en maak je kans op verschillende prijzen, waaronder Amazon cadeaubonnen ter waarde van 100,-.

Snelle en gratis bezorging met Amazon Prime
Amazon maakt het leven gemakkelijker met een snelle levering van miljoenen items die zijn inbegrepen bij een Prime-lidmaatschap. Kies de bezorgoptie die jou het beste past tijdens Amazon Lente-Deals. Amazon Prime-leden in Nederland ontvangen gratis bezorging op dezelfde dag, de volgende dag, geplande bezorging en bezorging op zondag. Daarnaast kunnen leden kiezen voor bezorging aan huis, op een alternatief adres of op een afhaalpunt wanneer ze maar willen. Voor meer informatie over Amazon Lente Deal Dagen ga naar www.amazon.nl/lentedealdagen of de Instagram-pagina van Amazon Nederland.