Amazon Newsroom Feed - Persberichten https://amazon-pers.nl/ Hier vindt u de laatste persberichten over de producten, diensten en het nieuws van Amazon. nl Copyright 2020 Amazon.nl Thu, 28 May 2020 19:33:46 CEST Thu, 28 May 2020 19:33:46 CEST Magnolia CMS Amazon Newsroom Feed - Persberichten https://amazon-pers.nl/docroot/images/logos/logo_rss_nl.png https://amazon-pers.nl/ 144 20 Hier vindt u de laatste persberichten over de producten, diensten en het nieuws van Amazon. /Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-18-Blog-post-Amazon-COVID-19-/ Blog post - Acties van Amazon om klanten, de gemeenschap en medewerkers die getroffen zijn door COVID-19 te helpen. https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-18-Blog-post-Amazon-COVID-19-/ Amazon heeft een aantal acties ondernomen om de verspreiding van het coronavirus te verminderen en tegelijkertijd, degenen die directe en indirecte gevolgen van COVID-19 ondervinden, te ondersteunen. Als internationaal opererend bedrijf houden we de impact van COVID-19 nauwlettend in de gaten. Naast de mensen die door de ziekte worden getroffen, hebben nog veel meer mensen indirect te maken met veranderingen in hun werk, op school en in hun gemeenschap. Dit zijn enkele van de manieren waarop Amazon klanten, de gemeenschap en medewerkers ondersteunt in deze moeilijke tijd. Lees het bericht van onze CEO en oprichter

Onze klanten bedienen

Wij geloven dat onze rol ten dienste van de klanten en de gemeenschap gedurende deze periode van cruciaal belang is. Nu COVID-19 zich heeft verspreid, hebben we een toename gezien van het aantal mensen dat online winkelt. Om onze klanten te bedienen en tegelijkertijd de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen, hebben we onze processen op het gebied van logistiek, transport, toeleveringsketen, inkoop en verkoop aan derden veranderd om prioriteit te geven aan het opslaan en leveren van artikelen die voor onze klanten een hogere prioriteit hebben. Dit heeft ertoe geleid dat onze beloofde levertijden soms langer zijn dan normaal. In de VS worden er meer dan 100.000 nieuwe medewerkers aangenomen om deze vitale service te kunnen bieden aan iedereen, met name aan de meest kwetsbare mensen onder ons, zoals ouderen.

Dus op de korte termijn geven wij tijdelijk prioriteit aan huishoudelijke basisproducten, medische benodigdheden en andere producten waar veel vraag naar is, zodat we deze producten sneller kunnen ontvangen, herbevoorraden en naar onze klanten kunnen verzenden. Producten die al onderweg zijn naar onze fulfilment centra zullen gewoon geaccepteerd worden. 

Dit heeft geen invloed op producten die aan klanten worden geleverd, of op producten die op dit moment in onze winkel op voorraad zijn. Klanten kunnen elk product dat op voorraad is in onze winkel blijven kopen, en wij zullen ze blijven leveren.

Onze klanten rekenen op ons als nooit tevoren. Op elk niveau van ons bedrijf werken we aan het leveren van de producten en diensten die onze klanten en de gemeenschap nodig hebben nu we geconfronteerd worden met een wereldwijde pandemie. Dit omvat het nemen van een aantal belangrijke stappen om de prijzen eerlijk te houden en onze klanten te beschermen tegen diegenen die de huidige crisis willen uitbuiten. Amazon hanteert een zero tolerance beleid tegen kunstmatig prijsverhogingen en past het bestaande beleid en systeem toe om deze schadelijke praktijken te voorkomen. We werken hard om kunstmatig prijsverhogingen te bestrijden.

Om klanten die in onze fysieke winkels winkelen te beschermen, hebben we onze dagelijkse schoonmaakprocedures verbeterd en wordt er een extra nachtelijke schoonmaak gedaan. We blijven onze medewerkers voorlichten over CDC-richtlijnen voor het handhaven van gezonde gewoontes en bieden flexibiliteit voor medewerkers die thuis moeten blijven, plus betaalde vrije tijd voor degenen die de diagnose van het virus hebben gekregen.

Actuele informatie over de levering, retouren, veiligheid en veelgestelde vragen vindt u hier.

 

Empowerment van onze klanten

Naast het bedienen van onze retail klanten, zorgen we ervoor dat klanten van Amazon Web Services (AWS) de tools en ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om hun bedrijven en organisaties veilig en efficiënt vooruit te helpen.

Bij AWS, is er een toenemende behoefte vanuit organisaties die onderzoek doen naar en het ontwikkeling van diagnostische middelen, dit bestaat uit het snel en accuraat kunnen detecteren van COVID-19. Verbeterde diagnoses zal helpen bij het behandelen en indammen, en uiteindelijk de duur, van deze pandemie verkorten. 

Om deze reden lanceren wij het AWS Diagnostics Development Initiative - een wereldwijd programma om onze klanten in de VS, Europa en de rest van de wereld, die werken aan een betere en meer accurate diagnostische oplossing. Wij helpen ze deze oplossingen sneller op de markt te brengen, en stimuleren betere samenwerking tussen verschillende organisaties die werken aan vergelijkbare problemen. Als onderdeel hiervan doen wij een initiële investering van $20M voor het versnellen van diagnostisch onderzoek, innovatie en verdere ontwikkelingen om de COVID-19 beter te begrijpen, te kunnen detecteren en andere diagnostische oplossingen om toekomstige uitbraken van besmettelijke ziekten beter te kunnen mitigeren. Lees verder

AWS werkt wereldwijd samen met volksgezondheidsorganisaties, overheidsinstellingen en bedrijven om hun inspanningen, met betrekking tot de gevolgen van COVID-19, te ondersteunen. Dit houdt in dat klanten in de meest getroffen regio's worden voorzien van technische ondersteuning en AWS-kredieten die de kosten helpen dekken, terwijl organisaties in staat worden gesteld om snel te herstellen en hun instrumenten en infrastructuur op te schalen om de bedrijven draaiende te houden, en COVID-19 onderzoeksprojecten te bespoedigen. Meer details zullen de komende periode worden gedeeld.

AWS helpt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) het onderzoek van COVID-19 te versnellen, we werken nauw samen met de WHO om de inspanningen te versnellen om het virus op te sporen, de uitbraak ervan te begrijpen en de verspreiding ervan beter te beheersen. AWS levert de WHO geavanceerde cloud technologieën en ondersteunt deze met technische expertise. Dit varieert van het bouwen van grote "data-lakes" waarin epidemiologische gegevens van landen worden verzameld, tot het snel vertalen van medische trainingsvideo's in verschillende talen en het internationaal ondersteunen van gezondheidswerkers om patiënten beter te behandelen.

We ondersteunen Amazonians en anderen die vanuit huis werken met AWS-diensten, waaronder virtuele desktops in de cloud, eenvoudig online vergaderen met video, en veilige opslag van content en samenwerking. AWS biedt ook diensten aan voor veel bedrijven in de gezondheidszorg en de biowetenschappen die werken aan onderzoek, diagnose, behandeling en vaccinatiestudie om ons collectieve begrip van COVID-19 te versnellen.

 

Zorg voor onze medewerkers

In het licht van de doorlopende internationale ontwikkelingen rond COVID-19 bevelen wij nu aan dat wereldwijd, alle medewerkers die werken in een rol die vanuit huis kan worden vervuld, dit tot 24 april doen. Elk team is anders en niet in alle banen kan er vanuit huis worden gewerkt. Werknemers en partners die voor hun werk fysiek aanwezig moeten zijn op hun werkplek, hebben toegang tot al hun gebruikelijke betaalde en onbetaalde verlofaanspraken.

Alle Amazon-werknemers bij wie COVID-19 is vastgesteld of die in quarantaine zijn geplaatst, krijgen tot twee weken salaris. Dit extra loon terwijl ze niet aan het werk zijn is, om ervoor te zorgen dat werknemers de tijd hebben om weer te herstellen zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over inkomensverlies. Dit is een aanvulling, tot eind maart, op de onbeperkte onbetaalde vrije tijd voor alle medewerkers die op uur basis werken.

We creëren 100.000 nieuwe full- en parttime banen in de hele VS in onze fulfilment centra en distributienetwerk om tegemoet te komen aan de grote vraag van mensen die vertrouwen op de service van Amazon in deze stressvolle tijd, met name degenen die het meest kwetsbaar zijn om in het openbaar te verschijnen. We weten ook dat veel mensen economisch getroffen zijn doordat banen in sectoren als horeca, restaurants en de reisbranche verloren of verdrongen zijn als gevolg van deze crisis. We willen dat deze mensen weten dat ze welkom zijn in onze teams totdat de zaken weer normaal zijn en hun vroegere werkgever ze weer terug kan nemen. Naast de 100.000 nieuwe banen die we creëren, zijn we onze medewerkers erkentelijk voor de essentiële rol die zij spelen voor mensen in een tijd waarin veel bedrijven gesloten zijn. In de VS zullen we in de maand april $2 USD extra per gewerkt uur toevoegen aan het huidige tarief van $15/uur of meer, afhankelijk van de regio, C$2 in Canada, £2 per uur in het Verenigd Koninkrijk, en ongeveer €2 per uur in veel EU-landen. Deze toezegging, om het loon tot eind april te verhogen, betekent een investering van meer dan $350 miljoen.

Op dit moment creëren we 350 nieuwe full- en parttime banen in onze logistieke centra en in ons andere logistieke netwerk in Duitsland. Amazon kondigde eerder ook investeringen en 2000 extra banen in de twee logistieke centra in Oelde en Sülzetal aan, welke dit jaar van start gaan.

Het Amazon Relief Fund wordt opgericht, met een eerste bijdrage van 25 miljoen dollar, gericht op het ondersteunen van onze onafhankelijke leveringspartners en hun chauffeurs, Amazon Flex-deelnemers en seizoen medewerkers die in deze uitdagende tijd in financiële nood verkeren. We zullen al deze groepen de mogelijkheid bieden om subsidies aan te vragen die ongeveer gelijk zijn aan twee weken salaris als bij hun de diagnose COVID-19 wordt gesteld of als zij in quarantaine wordt geplaatst. In de toekomst zal dit fonds, over de hele wereld, onze medewerkers en contractanten ondersteunen die te maken hebben met financiële problemen als gevolg van andere ingrijpende gebeurtenissen, zoals een natuurramp, een nationaal afgekondigde noodsituatie of een onvoorziene persoonlijke tegenslag. Aanvragers kunnen een persoonlijke subsidie aanvragen en ontvangen van het fonds, tussen de $400 tot $5.000 per persoon.

We hebben ons programma voor openbare rondleidingen in het fulfilment center gepauzeerd, grote evenementen geannuleerd en het merendeel van onze sollicitatiegesprekken zijn aangepast tot virtuele gesprekken in plaats van persoonlijke gesprekken, waarvoor reizen vaak nodig is. Tegelijkertijd worden al onze faciliteiten wereldwijd intensiever schoongemaakt, inclusief het regelmatig schoonmaken van alle deurklinken, trapleuningen, liftknoppen, kluisjes en touchscreens.

 

Ondersteuning van onze gemeenschap

We ondersteunen de meest kwetsbare mensen in onze plaatselijke gemeenschap, door onder meer samen te werken met non-profit organisaties die cruciale diensten verlenen.

Ook in Nederland heeft Amazon zich gecommitteerd aan het ondersteunen van degenen die het meest getroffen zijn door de COVID-19 crisis, door middel van een donatie van 500.000 euro aan het Nederlandse Rode Kruis.

We zullen ook gratis online bèta/technische middelen beschikbaar stellen aan studenten in gemeenschappen met een lager inkomen, zodat ze kunnen blijven leren ook tijdens de sluiting van scholen.

Daarnaast blijven we alle medewerkers die op uur basis werken, voor de dienstverleners die onze kantoren hier en over de hele wereld ondersteunen, betalen - van de medewerkers van de foodservice tot de bewakers en de conciërge.

Bij ons internationale hoofdkantoor in Seattle hebben we een $5 miljoen Buurtfonds voor kleine bedrijven in de buurt opgericht om kleine bedrijven in de omgeving van Seattle financieel te ondersteunen om de economische uitdagingen met betrekking tot COVID-19 het hoofd te bieden. Het fonds is gericht op de ondersteuning van bedrijven met minder dan 50 werknemers of minder dan $7 miljoen aan jaarlijkse inkomsten. Daarnaast subsidiëren we twee volle maanden huur voor huurders in de gebouwen die Amazon bezit.

We hebben ook $1 miljoen bijgedragen aan een nieuw fonds van de Seattle Foundation, voor leden in de gemeenschap die getroffen zijn door het COVID-19 virus. Het fonds zal middelen beschikbaar stellen aan non-profitorganisaties en organisaties uit de gemeenschap die samenwerken met mensen die onevenredig zwaar getroffen worden door het coronavirus en de economische gevolgen van de uitbraak.

We hebben ook internationaal hulp geboden aan de gemeenschap. In China hebben we bijvoorbeeld ons fulfilmentnetwerk ingezet om miljoenen artikelen - zoals medische isolatiepakken, beschermingsmaskers, wegwerphandschoenen en andere medische benodigdheden - te doneren aan zorgprofessionals in de getroffen steden. We zullen in de komende periode meer updates delen.

Lees verder op Amazon.com

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-27-Blog-post-Amazon-donatie/ Blog post - Amazon doneert €0,5 miljoen aan het Rode Kruis in Nederland om de getroffenen van de COVID-19-crisis te ondersteunen. https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-27-Blog-post-Amazon-donatie/ De donatie maakt deel uit van Amazon’s omvangrijke continue inspanningen om klanten, medewerkers, de gemeenschap in Nederland en in de rest van de wereld te ondersteunen. Lees hier meer

Amazon heeft vandaag een donatie van €0,5 miljoen toegezegd aan het Nederlandse Rode Kruis ter ondersteuning van degenen die het meest getroffen zijn door de COVID-19 crisis in Nederland.

"Het is belangrijker dan ooit dat we als gemeenschap bij elkaar komen om de meest hulpbehoevende mensen te helpen, en we danken Amazon voor deze steun", zegt Marieke van Schaik, CEO van het Nederlandse Rode Kruis. We werken hard samen met de Nederlandse overheid in de strijd tegen COVID-19 en de steun van bedrijven als Amazon is daar een belangrijk onderdeel van”.

Deze donatie is een toevoeging aan het bestaande werk dat Amazon en zijn medewerkers over de hele wereld doen. Dit omvat ook het onlangs gelanceerde AWS Diagnostic Development Initiative ter ondersteuning van het onderzoek en de ontwikkeling van diagnostiek om snel en accuraat COVID-19 te kunnen opsporen en testen. Een betere diagnostiek zal de behandeling en de beheersing versnellen en op termijn het verloop van de epidemie verkorten. Het programma is er om mensen te ondersteunen die werken aan betere, nauwkeurigere diagnostische oplossingen en om een betere samenwerking te bevorderen tussen organisaties die aan soortgelijke problemen werken. Als onderdeel hiervan heeft Amazon een initiële investering van 20 miljoen dollar toegezegd om diagnostisch onderzoek, innovatie en ontwikkeling te versnellen en zo onze collectieve kennis op te drijven en een snellere detectie van COVID-19 (en mogelijke andere toekomstige besmettelijke aandoeningen) mogelijk te maken. 

Voor meer informatie over wat Amazon doet om de getroffenen van deze crisis te ondersteunen lees hier verder

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-10-Amazon.nl-launch-press-release/ Amazon lanceert een nieuwe winkelervaring op Amazon.nl https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-10-Amazon.nl-launch-press-release/ Klanten kunnen vanaf vandaag op www.amazon.nl terecht voor miljoenen producten tegen lage prijzen in meer dan 30 categorieën, waaronder Boeken, Beauty, Computer, Elektronica, Games, Kleding, Muziek, Sport en Wonen. Voor slechts €2,99 per maand kunnen Prime klanten op Amazon.nl profiteren van gratis snelle bezorging van miljoenen producten, onbeperkt streamen van duizenden populaire films en tv-series via Prime Video, gratis games en in-game-content met Twitch Prime en onbeperkte opslag met Amazon Photo. Duizenden Nederlandse bedrijven starten vandaag met verkopen op Amazon.nl. Vanaf vandaag kunnen klanten terecht op Amazon.nl, waar ze meer dan 100 miljoen producten kunnen shoppen in meer dan 30 categorieën en profiteren van lage prijzen en snelle bezorging. Amazon.nl biedt een ruime keuze, waaronder Beautyproducten, Computers, Elektronica, de Fire TV Stick, Keukenapparatuur, Kleding, Kindle e-readers, Klussen, de Ring Video Doorbell, Schoenen, Speelgoed, Sportartikelen en Woonartikelen. Bestellingen boven de €20, die worden verkocht en bezorgd door Amazon, worden gratis geleverd.

“Met Amazon.nl willen we geven waar onze Nederlandse klanten ons om vroegen: de mogelijkheid om in een Nederlandstalige Amazonwinkel te kopen, met toegang tot een lokaal en internationaal productaanbod van Amazon en betrouwbare verkopers, gekoppeld aan snelle bezorging. Het is onze missie Nederlandse klanten een uitgebreid productassortiment, lage prijzen en gemak te bieden en we zullen er alles aan doen om aan hun verwachtingen te voldoen,” aldus Alex Ootes, Vice President EU Expansion bij Amazon.

Miljoenen producten met het gebruiksgemak waar Amazon-klanten van houden

Klanten kunnen nu overal en altijd shoppen, via hun computer, tablet of smartphone en met de Amazon Shopping app. Het aanbod op Amazon.nl omvat Nederlandse merken als Philips, Rituals, Friesland Campina, Hunkemöller en Scotch & Soda en internationale merken als Samsung, Bose, Mattel, Hasbro, Lego en Bosch. Alle klanten die winkelen op Amazon.nl krijgen miljoenen producten gratis thuisbezorgd voor bestellingen vanaf €20. Klanten kunnen makkelijk producten vinden in het  groeiende aanbod, klantenrecensies lezen, gepersonaliseerde aanbevelingen zien, verlanglijstjes maken en hun bestellingen volgen.

“Vandaag is slechts het begin van Amazon.nl. We gaan altijd voor de lange termijn bij Amazon en streven naar de beste klantervaring in Nederland,” aldus Roeland Donker, Country Manager Amazon.nl. “We werken dagelijks keihard aan het uitbreiden van ons assortiment, lage prijzen en een gebruiksvriendelijke winkelervaring om het vertrouwen van de Nederlandse consument te winnen.”

Veel voordeel in één lidmaatschap met Amazon Prime

Met het unieke Prime lidmaatschapsprogramma kunnen klanten het beste van shopping en entertainment van Amazon ervaren. Meer dan 150 miljoen Prime-leden over de hele wereld profiteren van de voordelen van Prime. Nederlandse Prime-leden kunnen gebruik maken van gratis snelle bezorging van miljoenen producten op Amazon.nl, onbeperkt streamen van duizenden populaire films en tv-series via tv, tablet of smartphone, gratis games en in-game-content met Twitch Prime en onbeperkte foto-opslag met Amazon Photos.

Prime Video biedt een grote selectie aan van populaire films en tv-series waaronder Amazon Original series als The Grand Tour, Tom Clancy’s Jack Ryan, de met een Emmy Award bekroonde The Marvelous Mrs. Maisel en Fleabag, de nieuwste filmreleases in Nederland waaronder Hustlers, Joker en Bohemian Rhapsody plus lokale titels als Jiskefet en Bon Bini Holland 2. Klassiekers als The Office en The Big Bang Theory zijn ook beschikbaar naast populaire filmseries als Harry Potter en The Dark Knight. Je kunt deze titels bekijken en downloaden wanneer je wil en waar je wil met de Prime Video app op je televisie, tablet, smartphone, consoles of online.

“We zijn erg blij vandaag ons nieuwe Prime programma op Amazon.nl te kunnen aanbieden. Het nieuwe aanbod omvat nog snellere bezorging en een fantastische nieuwe selectie van lokale en internationale films en tv-series, alsook toegang tot Twitch Prime en Amazon Photos,” aldus Jamil Ghani, Vice President van Prime. “Met de combinatie van snelle gratis bezorging en ons digitale entertainment hopen we dat Nederlandse klanten de meerwaarde van Prime inzien en zich bij de 150 miljoen Prime-leden wereldwijd zullen voegen.”

Klanten kunnen Prime 30 dagen gratis proberen en vervolgens lid worden voor slechts €2,99 per maand. Meer informatie over Prime op www.amazon.nl/prime.

Amazon.nl biedt groeikansen voor Nederlandse bedrijven, klein en groot

De lancering van het volwaardige Amazon.nl zal het voor Nederlandse bedrijven makkelijker maken om via Amazon te verkopen, hun producten in heel Europa aan te bieden en meer klanten te bereiken. Amazon biedt verkooppartners toegang tot makkelijke listing hulpmiddelen, veilig betalingsverkeer, promotionele ondersteuning en rapporten en analyses om de verkoop te verbeteren. Amazon helpt klanten miljoenen unieke producten te vinden en helpt verkooppartners - waaronder vele midden- en kleine bedrijven - meer dan 300 miljoen actieve klanten wereldwijd te bereiken. In 2019 verkochten bijna 225.000 midden- en kleine bedrijven gemiddeld elk voor meer dan $100.000 op Amazon wereldwijd.

Nederlandse bedrijven die interesse hebben om te verkopen op Amazon.nl vinden meer informatie op https://services.amazon.nl/

“Vandaag bieden duizenden Nederlandse verkopers hun producten al te koop aan op Amazon.nl en op andere Amazon sites in Europa en in de VS. We hopen dat internationale klanten het Nederlandse aanbod zullen waarderen en onze Nederlandse verkooppartners doen groeien met elke aankoop die ze doen,” zegt Roeland Donker. “Het midden- en kleinbedrijf dat via Amazon verkoopt, creëerde naar schatting al 1,6 miljoen banen wereldwijd en we hopen dat het Nederlandse bedrijven net zo goed zal vergaan.”

Nederlandse verkooppartners Innr Lighting en Boska over hun ervaringen met Amazon

“Rob en ik startten in 2012 in Hilversum met ons bedrijf voor betaalbare, makkelijk te gebruiken slimme-verlichtingsproducten en begonnen jaren geleden onze producten aan te bieden via Amazon.co.uk. Wat begon als een experiment werd al snel ons belangrijkste online verkoopkanaal. Onze producten scoren hoog in de categorie verlichting op Amazon.co.uk. Vandaag is ons partnership met Amazon uitgebreid over de hele EU met de hulp van het pan-Europese “Fulfillment by Amazon” programma. Eind vorig jaar zetten we een nieuwe grote stap door slimme Innr lampen naar de VS te beginnen exporteren. Naast de toegang tot miljoenen internationale klanten voorziet Amazon ons ook van snelle en inzichtelijke feedback van onze klanten, die we gebruiken om permanent onze producten en de manier waarop we ze presenteren te verbeteren. Dit helpt ons om erg snel te verbeteren en te innoveren en geeft ons algemene inzichten in onze verkooppartnerships.” Jeroen Dalderop, mede-oprichter en CEO van Innr Lighting.

“Boska Food Tools heeft meer dan 120 jaar ervaring in het maken van gereedschap voor het snijden en serveren van kaas en we zijn trots op het succes dat ons familiebedrijf geniet dankzij de kwaliteit en het tijdloos design van onze producten. We begonnen drie jaar geleden op Amazon.com te verkopen en zijn inmiddels de nummer 1 in kaasmessen. Onze Boska Monaco Cheese Slicer heeft een ongelooflijke score van 4,5 sterren van onze klanten in de VS. In 2019 hebben we onze verkoop uitgebreid naar Amazon.de en kijken ernaar uit ons steeds bredere gamma aan te kunnen bieden aan Nederlandse klanten op Amazon.nl.” Martijn Bos, CEO van Boska Food Tools for Life

---

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-10-Prime-Video-Launch-press-release/ Amazon Prime Video biedt Geweldige Entertainment voor een Aantrekkelijke Prijs https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-03-10-Prime-Video-Launch-press-release/ Prime Video biedt klanten in Nederland een groot assortiment aan populaire films en televisie series, inclusief Amazon Original tv-series, de nieuwste films, lokale Nederlandse titels, kids TV, klassieke boxsets en filmseries... allemaal voor een Prime lidmaatschap van €2,99 per maand zonder extra kosten. Prime leden kunnen op Amazon.nl ook genieten van gratis en snelle verzending van miljoenen producten, gratis games en in-game-content met Twitch Prime, ongelimiteerde opslag in Amazon Photos, evenals toegang tot geweldige entertainment op Prime Video Vanaf vandaag kunnen klanten in Nederland zich inschrijven voor een Prime lidmaatschap van slechts €2,99 per maand met een gratis proefperiode van 30 dagen en krijgen zij toegang tot de beste winkel-, levering- en entertainmentervaring met Prime Video.

Prime Video, beschikbaar voor Prime leden voor €2,99 per maand zonder extra kosten, biedt klanten in Nederland een breed aanbod van populaire films en tv-series, inclusief de favoriete Amazon Original tv-series zoals The Grand Tour, Tom Clancy's Jack Ryan, Star Trek: Picard, Hunters en de met Emmy award bekroonde The Marvelous Mrs. Maisel en Fleabag. Daarnaast zijn er gloednieuwe series zoals Making The Cut en Upload en later dit jaar volgen nieuwe seizoenen van The Boys en American Gods. Met Prime Video hebben klanten in Nederland ook toegang tot de nieuwste film releases van de beste studio's in de VS en Europa inclusief Warner Brothers, NBCU, eOne en Searchers. Klanten kunnen genieten van recente bioscoopfilms, van Hustlers tot Green Book en Fast & Furious: Hobbs & Shaw. Later dit jaar Joker, Bohemian Rhapsody, It Chapter 2, de exclusieve film 21 Bridges en er zullen in 2020 nog veel meer titels worden toegevoegd.

Prime Video biedt ook een geweldige selectie van lokale Nederlandse titels inclusief de iconische comedy serie Jiskefet en de Nederlandse bioscoophit van 2019 Bon Bini Holland 2. Klanten kunnen ook genieten van familiefilms zoals Pokémon Detective Pikachu en The Secret Life Of Pets 2, klassieke serie boxsets zoals The Office, House, The Big Bang Theory en populaire filmseries zoals Harry Potter, The Lord Of The Rings, The Dark Knight, Mission: Impossible, The Hangover en nog veel meer.

Tv-series en films zijn altijd en overal beschikbaar om te streamen en te downloaden met de Prime Video app op tv's, mobiele apparaten, Fire TV Stick, spelcomputers of online via primevideo.com.

"Met toegang tot een enorm aanbod van populaire films en tv-series voor slechts €2,99 per maand zonder extra kosten, biedt Prime Video klanten in Nederland een geweldige prijs-kwaliteitverhouding voor het assortiment van originele en exclusieve entertainment," zegt Chris Bird, Head of Content EU, Amazon Prime Video. "Wij zijn erg verheugd dat wij met de introductie van Prime in Nederland onze Prime Video klanten, award winnende Amazon Original en exclusieve tv-series, de nieuwste film releases, een brede selectie van lokale Nederlandse titels, favoriete boxsets en filmseries kunnen aanbieden. Wij zullen voortdurend investeren in geweldige content voor deze dienst."

Veel voordeel in één lidmaatschap met Amazon Prime

Met het unieke Prime lidmaatschapsprogramma kunnen klanten het beste van shopping en entertainment van Amazon ervaren. Meer dan 150 miljoen Prime-leden over de hele wereld profiteren van de voordelen van Prime. Nederlandse Prime-leden kunnen gebruik maken van gratis snelle bezorging van miljoenen producten op Amazon.nl, onbeperkt streamen van duizenden populaire films en tv-series via tv, tablet of smartphone, gratis games en in-game-content met Twitch Prime en onbeperkte foto-opslag met Amazon Photos.

Klanten kunnen Prime uitproberen door zich in te schrijven voor een 30-dagen gratis proefperiode en daarna van Prime te genieten voor slechts €2,99 per maand. Meer informatie over Prime kunt u vinden op www.amazon.nl/prime.

---

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-28-Tales-from-the-Loop/ De baanbrekende nieuwe serie Tales from the Loop gaat op 3 april exclusief op Amazon Prime Video in première https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-28-Tales-from-the-Loop/ De serie is gecreëerd door Nathaniel Halpern, gebaseerd op de Retro en de sci-fi beelden zijn gemaakt door Zweedse kunstenaar Stålenhag. Tales From the Loop is de eerste televisieserie in de geschiedenis die is gemaakt op basis van digitale schilderijen. Amazon Studios kondigt aan dat de baanbrekende dramaserie Tales from the Loop, gemaakt en geschreven door Nathaniel Halpern, op 3 april in première gaat. Ook is de nieuwe trailer en de key art, gemaakt door de co-uitvoerend producent van de serie ‘Simon Stålenhag’, nu te zien. Tales from the Loop komt exclusief beschikbaar op Amazon Prime Video in wereldwijd 200 landen en gebieden.
 
De serie, van uitvoerend producent Matt Reeves, is gebaseerd op de veelgeprezen kunst van de Zweedse kunstenaar Simon Stålenhag en Tales from the Loop verkent de stad en de mensen die boven “The Loop” leven. The Loop is een machine die gebouwd is om de mysteries van het universum te ontrafelen en te verkennen, hierdoor worden er dingen mogelijk die voorheen echt sciencefiction waren. In deze fantastische mysterieuze stad worden aangrijpende menselijke verhalen verbeeld die universele emotionele ervaringen laten zien.

De sterren uit de serie zijn Rebecca Hall (Vicky Cristina Barcelona, The Town), Paul Schneider (Parks and Recreation), Daniel Zolghadri (Eighth Grade), Duncan Joiner (Waco) en Jonathan Pryce (The Two Popes, Game of Thrones).
 
Tales from the Loop is van Fox21 Television Studios en Amazon Studios, in samenwerking met 6th & Idaho en Indio Studio. De serie is gemaakt door Nathaniel Halpern, die alle acht de afleveringen schreef, en hij is ook de uitvoerend producent naast Mark Romanek, Matt Reeves, Adam Kassan, Rafi Crohn, Mattias Montero, Samantha Taylor Pickett en Adam Berg.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-27-The-Test/ The Test: A New Era for Australia’s Team vanaf 12 maart beschikbaar https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-27-The-Test/ Amazon Original Docu-serie over het cricketteam van Australië komt exclusief naar Prime Video. Cricket is een spel vol tradities en de toegang achter de schermen die het Australische Cricket team heeft gegeven voor The Test is echt ongekend.” zegt Adrian Brown, regisseur van The Test. The Test: A New Era for Australia’s Team geeft Prime Video leden exclusieve toegang tot het Australische mannen cricketteam. Na het ‘geknoei met de bal’ incident in 2018 is het tijd dat het team zich herpakt; dat ze reflecteren op het verleden en dat ze hun succes weer terugpakken. Dit alles doen ze in een strijd om de ‘2019 Ashes Urn’ te winnen van het Engelse team.De serie komt uit in meer dan 200 landen en gebieden op 12 maart 2020. De docu-serie bestaat uit acht delen en het is de derde Australische Amazon Original serie ooit.
 
Het incident in Zuid-Afrika leidde tot een grote teleurstelling en het was een schok voor de hele wereld. De docu-serie The Test begint met de aanstelling van Justin Langer als nieuwe coach en volgt het Australische mannen cricketteam over de hele wereld. De serie bevat ongekende beelden; de kijkers krijgen de hoogte- en ook de dieptepunten te zien van de lange weg en de strijd die het team voert, de weg om het respect van de wereld van cricket te herwinnen. Van een zware race, tot hun eerste verlies tegen India op Australische bodem; de fans reizen met het team mee op weg naar een succesvolle World Cup en de strijd tegen Engeland voor de 2019 Ashes Urn.
 
“Omdat we de productie van Australische Amazon Original series blijven verbeteren, is het ons doel om lokale verhalen te vertellen die bij onze eerste leden in de smaak vallen. We geloven dat The Test dat zal doen”, aldus James Farrell, Vice President of International Originals bij Amazon Studios. “Tijdens het werken met het Australische cricket team hebben we de sfeer van deze sport willen vastleggen. Deze sfeer zal zowel de fans van het spel als degenen die genieten van een geweldig comeback verhaal verassen. Wij zijn erg enthousiast om deze serie exclusief voor onze Prime leden in Australië en wereldwijd te lanceren.

Cricket is een spel vol tradities en de toegang achter de schermen die het Australische Cricket team heeft gegeven voor The Test is echt ongekend.” zegt Adrian Brown, regisseur van The Test. “Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe hoog ik de spelers en coaches heb zitten. De kans om dit verhaal met zoveel karakter en zoveel prestaties te mogen vertellen, is een voorrecht”. The Test wordt geproduceerd door CA Films in samenwerking met het Australische productiebedrijf Whooshka Media en is geregisseerd door Adrian Brown.

The Test sluit zich aan bij de groeiende line-up van de Australische Amazon Original series, waaronder ook LOL: Last One Laughing, gehost en geproduceerd door Rebel Wilson, die in oktober van dit jaar in Sydney is gefilmd. Eerder dit jaar kondigde Prime Video een serie van tien Australische Amazon Original stand-up specials aan. Met Australische komische acts waaronder Tom Gleeson, Judith Lucy, Celia Pacquola, Tommy Little en meer. De specials werden afgelopen september gefilmd in Melbourne. Australië hoort bij de landen die lokale content produceren voor Prime Video, de andere landen die dit ook doen zijn Brazilië, Frankrijk, Duitsland, India, Italië, Mexico, Japan, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-27-Making-the-Cut/ Amazon Original Series onthult officiële trailer voor Making the Cut https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-02-27-Making-the-Cut/ De serie wordt gepresenteerd door Heidi Klum en Tim Gunn en gaat op 27 maart in première op Amazon Prime Video De Amazon Original Serie Making The Cut onthult een eerste officiële blik op het aankomende seizoen. De serie wordt gepresenteerd en geproduceerd door Heidi Klum en Tim Gunn. In Making the Cut wordt een groep van twaalf getalenteerde ondernemers en ontwerpers gevolgd tijdens een fashion competitie. De serie krijgt tien afleveringen en is vanaf vrijdag 27 maart 2020 te zien op Prime Video, er gaan iedere week twee nieuwe afleveringen in première, met als hoogtepunt de finale op 24 april 2020.

De winnende looks die gecreëerd worden tijdens de serie worden direct in gelimiteerde aantallen online aangeboden in de “Making the Cut” store op Amazon. Gedurende de serie worden degenen die 'make the cut' niet waarmaken uitgeschakeld en in de finale zal de winnende ontwerper één miljoen dollar ontvangen om te investeren in zijn of haar merk met daarnaast de mogelijkheid om een exclusieve fashion lijn te creëren die verkocht zal worden op Amazon. 

De twaalf ontwerpers die mee doen aan Making the Cut zullen de drie fashion hoofdsteden bezoeken, New York, Parijs en Tokio, daar krijgen zij uitdagingen en opdrachten die niet alleen hun ontwerpvaardigheden op de proef stellen, maar ook hun vermogen om een bedrijf te runnen. In de jury zitten een aantal bekende en invloedrijke mensen uit de modewereld, zij beoordelen de looks, ontwerpen en het inzicht in de fashion-industrie. Dit zijn onder andere Naomi Campbell, Nicole Richie, Joseph Altuzarra, Carine Roitfeld en Chiara Ferragni. De executive producers van de serie zijn Sara Rea, Page Feldman, Heidi Klum, Tim Gunn en Jennifer Love en de serie is geregisseerd door Ramy Romany en geproduceerd door Amazon Studios en SKR Productions. 

Dit zijn ontwerpers die strijden om de ultieme prijs:

Sander Bos, 24, Hasselt, België: Met zijn avant-gardistisch geïnspireerde looks is Bos een jonge ontwerper die zijn eigen kledinglijn runt. Hij is opgegroeid in een kleine stad in België en is afgestudeerd aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen, hij is op zoek naar wereldwijde bekendheid.

Rinat Brodach, 35, New York City: Brodach is van jongs af aan een fan van fashion, al sinds zij in Israël opgroeide en later naar de VS kwam om design te studeren. Haar gelijknamige lijn heeft een minimalistische, chique, gender-vrije esthetiek die haar eigen rechtlijnige persoonlijkheid weerspiegelt. Ze heeft onlangs Billy Porter gekleed voor de Critics' Choice Awards en haar ontwerpen zijn ook gedragen door Laverne Cox en Adam Lambert.

Ji Won Choi, 26, New York City: Ji Won Choi is afgestudeerd aan Parsons School of Design. Zij is een ontwerper van hoogwaardige active-streetwear die ze verkoopt onder haar eigen merknaam. Ze heeft samengewerkt met Adidas en haar ontwerpen zijn gedragen door Beyoncé en Kendall Jenner. Geboren in Seoul, Zuid-Korea, opgegroeid in Oklahoma en opgeleid in New York City en Parijs, is haar werk een reflectie van hoe Choi zichzelf ziet in de wereld.

Jasmine Chong, 31, New York City: Chong is geboren en getogen in Kuala Lumpur, Maleisië, en is de eigenaresse van haar gelijknamige vrouwelijke ready-to-wear kledinglijn. Ze was eerder te zien op NYFW en haar ontwerpen waren al te zien in een aantal modetijdschriften. Geïnspireerd door haar oma, die coupeuse was, en haar moeder die modeontwerpster was, focust ze zich op het creëren van mooie kleding voor alle lichaamstypes.

Jonny Cota, 35, Los Angeles, CA: Cota, de eigenaar van het hoogwaardige streetwear-merk Skingraft, produceert jaarlijks twee ready-to-wear collecties voor mannen en vrouwen, daarnaast is hij vijf keer op de New York Fashion Week te zien geweest. Ook heeft hij beroemdheden zoals Nicki Minaj en Beyoncé gekleed.

Martha Gottwald, 28, Richmond, VA: in Louisiana geboren en moeder van twee, is eigenaar van het damesmode merk Neubyrne. Zij was te zien in de Britse Vogue en ook op NYFW. Net als Gottwald zelf omarmt Neubyrne kleur en eigenzinnigheid. Als overlevende van een bijna fataal auto-ongeluk, leerde zij wat kracht en uithoudingsvermogen kunnen betekenen. Zij is een relatief nieuwe ontwerpster en liet zich inspireren door ambachtslieden die zij in Singapore ontmoette.

Troy Hul Arnold, 34, New York City: Hul Arnold, adjunct-professor bij Parsons, werd geboren in Trinidad en Tobago en kwam als kind naar de VS. Zijn merk, Hul Arnold, heeft minimalistische avant-gardistische op vrouwen geïnspireerde looks; één van zijn ontwerpen werd gedragen door Sarah Jessica Parker in Glee. Hul Arnold benadert zijn mode op ambachtelijke wijze en noemt zijn ontwerpen functionele sculpturen.

Joshua Hupper, 38, Shanghai, China: Hupper is de oprichter van BABYGHOST, een zeer succesvol e-commerce modemerk gevestigd in China. Hupper's ontwerpen zijn te zien in Vogue en op catwalks over de hele wereld. Zijn lijn bestaat uit jeugdige, vrouwelijke, ready-to-wear mode voor "brutale meisjes". Oorspronkelijk afkomstig uit Columbus, Ohio, werden Huppers talenten gevormd door zijn artistieke opvoeding en stages bij Diane Von Furstenburg en Thakoon.

Esther Perbandt, 43, Berlijn, Duitsland: Esther Perbandt is geboren en getogen in Berlijn, zij is gehard in Moskou en heeft het raffinement verworven in Parijs. Haar eigen gelijknamige lijn is gewaagd en op mannenmode geïnspireerd. Perbandt heeft meer dan 30 collecties gecreëerd in het 15-jarig bestaan van het merk en runt al tien jaar een zeer succesvolle boetiek in Berlijn. Als kunstenaar heeft ze ook meegewerkt aan talloze muziek-, film- en theaterprojecten.

Will Riddle, 31, New York City: Riddle's ontwerpkwaliteiten, met een moderne kijk op oude glamour, hebben geleid tot een reeks indrukwekkende banen, waaronder Atelier Director bij Oscar de la Renta, 3.1 Philip Lim, en nu de men's designer bij Kith - een lange weg als je opgegroeid ben in een woonwagenkamp in Ohio. Met deze indrukwekkend CV is Riddle klaar om zijn eigen label te beginnen. 

Sabato Russo, 64, Milaan, Italië: Russo is een doorgewinterde ontwerper met een carrière van 25 jaar in de fashion industrie, hij is eigenaar van het merk Satorial Monk, dat zich richt op luxe eenvoud. Russo, een voormalig model, spreekt vier talen en heeft een international design perspectief dat is zichtbaar is in geraffineerde, tijdloze looks. Russo werkt momenteel aan zijn "Made in Italy" lijn onder de naam Sabato Russo.

Megan Smith, 38, Los Angeles, CA: Smith is geboren en getogen in Kansas City en ontdekte voor het eerst haar liefde voor mode tijdens het maken van kleding voor haar Barbie-poppen. Na het ontwerpen van een private label voor verschillende grote merken en retailers, begon Smith met haar eigen lijn "Megan Renee". De reactie op haar eerste modeshow tijdens de Los Angeles Fashion Week was zo overweldigend dat ze haar online boutique lanceerde om haar collecties aan klanten wereldwijd te verkopen. Haar collectie bestaat uit vrouwelijke, op de jaren '70 geïnspireerde cocktailkleding. 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-15-nieuwe-productcategorieën/ Amazon introduceert binnenkort nieuwe productcategorieën op Amazon.nl https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-15-nieuwe-productcategorieën/ ‘Seller Central’ is nu geopend voor bedrijven die willen verkopen op Amazon.nl Amazon kondigt vandaag aan dat ze later dit jaar nieuwe categorieën lanceert op Amazon.nl. Zowel Nederlandse als buitenlandse bedrijven die hun producten willen aanbieden via Amazon.nl, kunnen zich vanaf vandaag registreren als partner op Services.amazon.nl.

“Wij kijken ernaar uit om het aantal productcategorieën uit te breiden en de klantervaring voor de consument op Amazon.nl aanzienlijk te verbeteren.” zegt Alex Ootes, Vice President EU Expansion bij Amazon. “Een uitgebreid productassortiment, waar voor je geld, en gemak zijn de pilaren waarop Amazon’s klantervaring gebouwd is. Nederlandse partners spelen daarin een cruciale rol. Wij zijn verheugd om nu zowel grote als kleine Nederlandse bedrijven de mogelijkheid te bieden te verkopen op Amazon.nl en onze andere Europese sites. Onze partners vergroten daarmee het aanbod voor Nederlandse consumenten en kunnen meer klanten bereiken in binnen- en buitenland.”

Meer dan de helft van de verkopen op Amazon wereldwijd wordt inmiddels verzorgd door partners. In Europa was de export door het midden- en kleinbedrijf via Amazon in 2018 goed voor 6,9 miljard euro. Amazon investeert jaarlijks miljarden in infrastructuur, programma’s en diensten om dit mogelijk te maken. Deze investeringen zorgen ervoor dat het midden- en kleinbedrijf makkelijker en sneller nieuwe klanten bereikt en hun online verkopen eenvoudig kunnen laten stijgen. Voor meer informatie over Amazon’s diensten voor partners: https://services.amazon.nl.

 

Een nieuwe stap voor Amazon in Nederland

“Wij zijn zeer enthousiast om de volgende stap te zetten in Nederland en onze klanten nog beter te kunnen bedienen. Vandaag kondigen we aan dat we dit jaar miljoenen fysieke producten introduceren op Amazon.nl, waardoor we onze Nederlandse klanten een prachtig assortiment kunnen aanbieden,” aldus Roeland Donker, Country Manager Benelux voor Amazon. “Het is slechts een eerste stap, maar we zijn ervan overtuigd dat wij het vertrouwen van de Nederlandse klant kunnen winnen met een ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle en betrouwbare bezorging.”

Amazon bedient al jarenlang Nederlandse consumenten en bedrijven. De aanwezigheid van het bedrijf in Nederland gaat terug tot 2013, toen Amazon Web Services (AWS) zijn eerste Development Center in Den Haag opende, gevolgd door het AWS kantoor in 2015. In november 2014 lanceerde Amazon een e-boekwinkel op Amazon.nl. Sinds 2016 kopen vele Nederlandstalige klanten fysieke producten op de Nederlandse versie van Amazon.de. In 2017 introduceerde Amazon het Prime-lidmaatschap in Nederland. Sindsdien kunnen klanten lid worden van Amazon Prime en profiteren van snelle en gratis bezorging van miljoenen producten, onbeperkt Prime Video streamen, toegang tot games en in-game-content met Twitch Prime en onbeperkte opslag met Amazon Photos. In 2018 opende Amazon een nieuw kantoor in Amsterdam. Tijdens Prime Day 2018 konden Nederlandstalige Prime-leden voor het eerst profiteren van duizenden aanbiedingen op Amazon.de. Sinds 2018 kunnen Amazon-klanten tevens betalen met iDeal.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-04-Hunters/ Amazon Prime Video maakt bekend dat de samenzweringsthriller-serie ‘Hunters’ wordt gelanceerd op 21 februari https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-04-Hunters/ In de hoofdrol speelt de legendarische Academy Award winnaar Al Pacino en de uitvoerend producent van de serie is Jordan Peele. Hunters volgt een groep nazi-jagers die in 1977 in New York City wonen. Amazon Prime Video heeft vandaag aangekondigd dat de langverwachte samenzweringsthriller Hunters, door David Weil, op vrijdag 21 februari 2020 in première gaat. In de hoofdrol speelt de legendarische Academy Award winnaar Al Pacino en de uitvoerend producent van de serie is Jordan Peele.

Hunters volgt een groep nazi-jagers die in 1977 in New York City wonen. De Hunters, zoals ze bekend staan, hebben ontdekt dat honderden hooggeplaatste nazi-functionarissen onder hen wonen en samenzweren om een vierde rijk in de VS te creëren. Een geselecteerd team van Hunters onderneemt een spannende zoektocht om de nazi’s nieuwe genocidale plannen te dwarsbomen en gerechtigheid te krijgen. In de serie spelen de volgende sterren: Logan Lerman, Jerrika Hinton, Josh Radnor, Kate Mulvany, Tiffany Boone, Greg Austin, Louis Ozawa Changchien, Carol Kane, Saul Rubinek, Dylan Baker en Lena Olin. 

Hunters, geproduceerd door Amazon Studios, Peele’s Monkeypaw Productions en Sonar Entertainment, is gecreëerd door Weil. Weil treedt op als uitvoerend producent en co- showrunner naast Nikki Toscano. Alfonso Gomex-Rejon regisseerde de pilot en is ook een uitvoerend producent. Daarnaast zijn Win Rosenfeld van Monkeypaw Productions; Nelson McCormick en Tom Lesinski van Sonar Entertainment uitvoerend producent van de serie.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-10-Our-Man-in-Japan/ James May: Our Man in Japan https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-10-Our-Man-in-Japan/ James May begint aan zijn eerste solo Prime Video-avontuur in een nieuwe zesdelige serie, waarin hij over land, zee, lucht en zelfs met een go-kart door Japan reist. James May begint aan zijn eerste solo Prime Video-avontuur in een nieuwe zesdelige serie, waarin hij over land, zee, lucht en zelfs met een go-kart door Japan reist. In deze unieke reisserie zien we James en zijn team zowel de traditionele als moderne aspecten van dit ongelooflijke land ervaren.Vijftien jaar nadat James May Japan voor de eerste keer bezocht heeft als toerist, begint hij aan een zoektocht om het unieke, buitengewone en complexe land te begrijpen. De geboorteplaats van de haiku en klassieke kunstvormen die gedreven worden door de principes van Wabi (stark beauty), Sabi (natural inspiration) en Yugen (grace and subtlety). Tevens de plaats die ons Godzilla, Hello Kitty, Cosplay en sommige van de vreemdste obsessies op de planeet gegeven heeft. James gaat op een reis door heel japan, van Noord naar Zuid. Vastbesloten om te begrijpen waarom dit unieke land en zijn mensen zijn zoals ze zijn. Wat drijft de cultuur en wat kan hun
benadering van het leven aan de rest van ons leren? James spreekt de taal niet en heeft geen idee van de Japanse etiquette, maar wat hij tenminste wel weet is dat er een kleine boom is die Bonsai heet..

Korte inhoud per aflevering
Aflevering 1 - ´Go’
James begint zijn epische reis door Japan op het ijzige Noordelijke eiland Hokkaido, waar hij avonturen beleeft met hondensledetochten, een sneeuwballengevecht en een verbijsterende strijd tijdens het bestellen van noedels uit een Japanse vending machine. Ondanks alles, is er ook nog tijd om te vissen om een octopus te vangen en maakt hij een samoerai zwaard.
Aflevering 2 ´Cabbage roll´
James arriveert op het hoofdeiland Honshu in de prachtige regio Tohoku. Hij zoekt inspiratie tijdens een bergexpeditie en neemt een naakte duik met een vriendelijke monnik, hij vecht tegen gigantische robots, wordt een samoerai, wordt hij geadopteerd door lokale J-Pop sensatie en vervolgens brengt hij zichzelf ook nog in verlegenheid in één van de meest luxueuze treinen.
Aflevering 3 ‘Deodorant’
De kersenbloesem komt uit en James gaat de straat op in Tokio met zijn nieuwe gids Yujiro. James ontdekt dat deze unieke stad de thuisbasis is van enkele grootste excentriekelingen uit Japan. Van obsessieve treinspotters, muzikanten en verbijsterende hi-tech gadgets voor kattenfans tot een penisfestival en verbluffende computergestuurde kunstshows. James probeert Japan te begrijpen en te leren kennen.
Aflevering 4 ‘Hey bim!’ 
Op zijn epische reis door Japan, van Noord naar Zuid, verlaat James Tokyo om naar de oude hoofdstad Kyoto te reizen. Onderweg voedt hij zijn passie voor motoren, Japanse auto’s en de cultuur door Mount Fuji te schilderen. Hij bevindt zich op het Suzuka F1 circuit en neemt muziekles van een Geisha. Dan is het tijd voor een proefje van de toekomst wanneer een verwarde robot James rondleidt door Kyoto.
Aflevering 5 ‘Peach boy’
James arriveert in Osaka, een levendige stad in Japan. Waar Pachinko gokhallen, bizar straatvoedsel en stand-up comedy allemaal op het menu staan. Yujiro de vertrouwde gids van James, keert terug om James een introductie sumoworstelen te geven, waarna James op de sneltrein stapt om de mysteries van de lokale held Peach Boy te verkennen. Daarna gaat hij naar Hiroshima en het prachtige Itsukushima Shrine.
Aflevering 6 ‘Pickled plum’
Het laatste deel van James zijn reis van Noord naar Zuid brengt hem in Shikoku en Kyushu - de grootste eilanden van Zuidelijk Japan en bevindt hij zich in een prachtig paradijs van blauw water en semi-tropische zandstranden. Daar gaat hij fietsen, boogschieten, noedels maken en naar een motorwerkplaats. Tot slot wordt James vereeuwigd in een griezelig vogelverschrikker dorp.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-09-The-Boys-S2/ “The Boys” onthult de eerste beelden van seizoen 2 https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-09-The-Boys-S2/ Fans kregen tijdens CCXP in São Paulo de eerste beelden te zien van het langverwachte tweede seizoen van de Amazon Original serie ‘’The Boys’’ die in 2020 op Prime Video te zien is. Fans kregen tijdens CCXP in São Paulo de eerste beelden te zien van het langverwachte tweede seizoen van de Amazon Original serie ‘’The Boys’’ die in 2020 op
Prime Video te zien is. De cast bestaat uit Antony Starr, Erin Moriarty, Jessie T. Usher en Karen Fukuhara.
 
‘’The Boys’’ geeft een grappige en brutale kijk op superhelden die misbruik maken van hun krachten en de burgerwachters die een dappere zoektocht beginnen om ze neer te halen. De populaire acteurs Karl Urban, Jack Quaid, Antony Starr, Erin Moriarty, Dominique McElligott, Jessie T. Usher, Laz Alonso, Chace Crawford, Tomer Capon, Karen Fukuhara en Nathan Mitchell spelen een rol het nieuwe seizoen. Giancarlo Esposito zal terugkeren als “Mr. Edgar.” Aya Cash (“You’re The Worst”), Claudia Doumit (“Timeless”) en Goran Visnjic (“Timeless”) behoren tot de nieuwe gezichten van het tweede seizoen. Het eerste seizoen is al te zien op Prime Video in meer dan 200 landen en gebieden.
 
“The Boys” is gebaseerd op The New York Times best verkochte strip van Garth Ennis en Darick Robertson. De serie is ontwikkeld door showrunner Eric Kripke (‘’Supernatural’’), die ook de schrijver en uitvoerend producent is. Andere producenten zijn Seth Rogen (“Preacher”), Evan Goldberg (“Preacher”), James Weaver (“Preacher”), Original Film’s Neal H. Moritz (“Prison Break”), Pavun Shetty (“New Girl”) en Ori Marmur (“Preacher”) evenals Craig Rosenberg, Rebecca Sonnenshine, Phil Sgriccia, Ken Levin en Jason Netter. Ennis en Robertson zijn ook co-executive producenten.

“The Boys” is een coproductie van Amazon Studios en Sony Pictures Television Studios in samenwerking met Point Grey Pictures, Kripke Enterprises en Original Film.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-06-The-Marvelous-Mrs.-Maisel-S3/ The Marvelous Mrs. Maisel Seizoen 3 https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-12-06-The-Marvelous-Mrs.-Maisel-S3/ Seizoen 3 is vanaf 6 december 2019 beschikbaar op Amazon Prime Video. Midge en Susie ontdekken dat het leven op tour met Shy niet alleen mooi en betoverend is maar ook nederig maakt. Hierdoor leren ze een les over de showbusiness die ze nooit meer zullen vergeten. Midge en Susie ontdekken dat het leven op tour met Shy niet alleen mooi en betoverend is maar ook nederig maakt. Hierdoor leren ze een les over de showbusiness die ze nooit meer zullen vergeten. Joel worstelt om Midge te ondersteunen terwijl hij zijn eigen dromen nastreeft. Abe omarmt een nieuwe missie en Rose leert dat zij zelf ook talenten heeft.
 
The Marvelous Mrs. Maisel heeft zestien Emmy Awards gewonnen waaronder Outstanding Comedy-series, drie Golden Globes, vijf Critics’ Choice Awards inclusief Best Comedy Series, twee PGA Awards, een WGA Award en een Peabody Award. In de trailer van The Marvelous Mrs. Maisel is het nummer “Perfectly Marvelous” uit Cabaret met een originele opname van Sutton Foster te horen. De poster voor dit seizoen werd gefotografeerd door Annie Leibovitz. 

The Marvelous Mrs. Maisel van de beroemde producent Amy Sherman-Palladino, uitvoerend producent Daniel Palladino, is geschreven en geregisseerd door Sherman-Palladino, Palladino-sterren Emmy en Golden Globe winnaar Rachel Brosnahan, Golden Globe winnaar en driemaal Emmy winnaar Tony Shalhoub, Emmy winnaar Alex Borstein, Emmy genomineerde Marin Hinkle, Michael Zegen, Kevin Pollak, Caroline Aaron, en Emmy winnaar Jane Lynch.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-11-27-The-Grand-Tour-S4/ Amazon bevestigt dat het eerste deel van een reeks avontuurlijke specials van The Grand Tour op 13 December wordt gelanceerd https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-11-27-The-Grand-Tour-S4/ Clarkson, Hammond en May beginnen aan hun volgende Prime Video-avontuur tevens de eerste in een reeks van avontuurlijke specials - namelijk een spannende ‘roadtrip’ door Vietnam en Cambodja. Voor deze ene keer hebben de presentatoren de auto ingeruild voor een boot. Amazon Prime Video heeft aangekondigd dat The Grand Tour: Seamen, de eerste van een reeks spannende avontuur-specials van The Grand Tour, exclusief wordt gelanceerd op 13 december 2019. Clarkson, Hammond en May beginnen aan hun volgende Prime Video-avontuur - tevens de eerste in een reeks van avontuurlijke specials - namelijk een spannende ‘roadtrip’ door Vietnam en Cambodja. Voor deze ene keer hebben de presentatoren de auto ingeruild voor een boot. Hun avontuurlijke reis neemt je mee langs één van de meest iconische waterwegen ter wereld, namelijk de Mekong Delta. Fans kunnen elementen van de vorige klassieke roadtrips verwachten. Zo kiezen Clarkson, Hammond en May boten zoals ze normaal een auto uitkiezen en geven ze ieder een eigen draai aan hun boot, maar ook aan elkaars boot.

Tijdens dit avontuur over het water varen de presentatoren in drie verschillende soortenboten. Clarkson’s boot is een replica van een boot uit het Vietnamese oorlog tijdperk, het beroemde militaire schip dat te zien is in de Apocalypse Now. Bij Hammond komt zijn innerlijke Don Johnson naar boven door te kiezen voor een speedboot in Miami Vice stijl en May vaart met een klassieke houten rivier cruiser uit het jaar 1939. Hun roadtrip omvat een reis van 800 km die begint op het gevaarlijke Tonlé Sap-meer en zich via een aantal avonturen en beproevingen door de Mekong Delta baant. Ter afsluiting heeft de serie een apotheose tijdens één van de gevaarlijkste en meest opwindende uitdagingen die Clarkson, Hammond en May ooit hebben doorstaan.

“Wij zijn verheugd om de lanceringsdatum voor The Grand Tour: Seamen aan te kondigen, het eerste deel van een reeks avontuurlijke specials van Prime Video’s geliefde trio Clarkson, Hammond en May,” Zegt Georgia Brown, director of European Amazon Originals voor Prime Video. “We weten dat fans het geweldig vinden om de jongens te zien op deze ongelofelijke avonturen op exotische locaties. DEn dit is precies wat The Grand Tour: Seamen laat zien. Deze special belooft een spannend off-road avontuur te worden, vol uitdagingen, gevaar en hoogtepunten. Dit is één van de gevaarlijkste en meest opwindende uitdagingen die Jeremy, Richard en James ooit hebben doorstaan. De kijkers staat een spannende rit te wachten!” The Grand Tour: Seamen is de eerste van deze nieuwe avontuurlijke roadtrip special. De opnames voor de volgende special in Madagascar zijn net klaar. Dieeze zal volgend jaar exclusief te zien zijn op Prime Video. Naast The Grand Tour zijn de presentatoren druk bezig geweest met de opnames van hun eigen Prime Video-serie. James May: Our Man in Japan, I Bought The Farm (werktitel) van Jeremy Clarkson en de pop-science serie van Richard Hammond met Tory Belleci welke binnenkort zullen verschijnen op Prime Video. Alle voorgaande seizoenen van The Grand Tour zijn nu exclusief op Prime Video te zien.
 
The Grand Tour: Seamen wordt toegevoegd aan de duizenden TV shows en films van het Prime Video aanbod. Waaronder de in het Verenigd Koninkrijkde UK geproduceerde Amazon Original series zoals Good Omens, The Grand Tour, All or Nothing: Manchester City en award winnende Amazon Original serie Tom Clancy’s Jack Ryan, The Boys, Homecoming en The Marvelous Mrs. Maisel. Deze zijn allemaal beschikbaar voor Prime-leden.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-10-08-Tom-Clancy-s-Jack-Ryan-Season-2/ Amazon Prime Video bevestigt de release tweede seizoen van de actiethriller Tom Clancy's Jack Ryan met hoofdrolspeler John Krasinski https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-10-08-Tom-Clancy-s-Jack-Ryan-Season-2/ Het tweede seizoen van Tom Clancy’s Jack Ryan wordt op vrijdag 1 november exclusief gelanceerd op Amazon Prime Video. Tijdens het onderzoek dreigt Jack een verreikende samenzwering aan het licht te brengen. Daarop lanceert de president van Venezuela een tegenaanval die Jack en zijn collega’s in de VS, de UK, Rusland en Venezuela treft. De plannen van de president brengen het land op de rand van de afgrond. Het tweede seizoen van Tom Clancy’s Jack Ryan wordt op vrijdag 1 november exclusief gelanceerd op Amazon Prime Video. Tijdens het onderzoek dreigt Jack een verreikende samenzwering aan het licht te brengen. Daarop lanceert de president van Venezuela een tegenaanval die Jack en zijn collega’s in de VS, de UK, Rusland en Venezuela treft. De plannen van de president brengen het land op de
rand van de afgrond. In het tweede seizoen van Tom Clancy’s Jack Ryan, volgt CIA-officier Jack Ryan die, gespeeld wordt door John Krasinski (A Quiet Place), een mogelijk verdachte lading illegale Venezolaanse wapens naar de Zuid Amerikaanse Jungle. Tom Clancy’s Jack Ryan seizoen twee is een coproductie van Amazon Studios en Paramount Television en is geproduceerd door Skydance Television. De serie wordt exclusief op Amazon Prime Video gelanceerd. Naast Krasinski speelt in het tweede seizoen van de serie wederom Wendell Pierce (The Wire) als James Greer, Noomi Rapace (Prometheus) als Harriet "Harry" Baumann en Michael Kelly (House of Cards) als Mike November.

Andrew Bernstein, Vince Calandra, David Graziano, Tom Clancy, David Ellison, Dana Goldberg, Marcy Ross, Mace Neufeld, Lindsey Springer, Dennie Gordon en Phil Abraham hebben ook het tweede seizoen van Tom Clancy's Jack Ryan geproduceerd. De serie is exclusief geproduceerd door Andrew Form, Brad Fuller, Michael Bay, Krasinski en Allyson Seeger in samenwerking met Carlton Cuse en Graham Roland, die de serie voor televisie heeft gemaakt.

Inhoud van de afleveringen:

Episode 201: Cargo
Jack Ryan onderzoekt de waarheid achter de nucleaire banden van Venezuela en de dreiging ervan voor de Verenigde Staten. James Greer, die bijna uit zijn nieuwe functie in Rusland wordt ontheven, sluit zich aan bij Jack in Venezuela en de twee bevinden zich midden in de herverkiezing inspanningen van een dictator.
 
Episode 202: Tertia Optio
Jack krijgt toestemming van senator Chapin om in Venezuela te blijven. President Reyes ontkent zijn betrokkenheid bij de moord op een Amerikaanse senator. Ondertussen werken Jack en Harry samen om een spoor te volgen die onenigheid binnen de gelederen kan veroorzaken.
 
Episode 203: Orinoco
Het Amerikaanse Special Activities-team landt in Venezuela, waar Jack's informatie hen naar een door de militie bewaakte compound leidt. De missie mislukt en één van de teamleden blijft achter in de jungle. De tegenstander van president Reyes, Gloria Bonalde, blijkt een serieuze kandidaat te zijn voor komende verkiezingen.
 
Episode 204: Dressed to Kill
Ontslagen van zijn opdracht in Venezuela, volgt Jack een nieuw spoor dat leidt naar Londen, daarbij zoekt hij de hulp van MI5. Hij ontdekt dat de man waar hij achteraan zit ook achter hem aan zit. Ondertussen in Venezuela doet President Reyes, Gloria een aanbod.
 
Episode 205: Blue Gold
Met behulp van de dochter van Max als aas, overtuigen Jack en Harry, Max om elkaar te ontmoeten. Gestrand in de jungle, stuit Marcus op een gevangenenkamp. Greer bezoekt Gloria in de hoop een verband te leggen tussen Reyes en haar vermiste echtgenoot.
 
Episode 206: Persona Non Grata
Reyes beschuldigt de VS ervan met de verkiezingen te hebben geknoeid. De Amerikaanse ambassade is geëvacueerd. Jack, Greer en Mike November moeten beslissen of ze orders opvolgen of onderduiken. De mannen van Reyes achtervolgen Matice en de Amerikaanse soldaten in de jungle.

Episode 207: Dios y Federación
De verkiezingen in Venezuela zijn opgeschoven. Jack en Mike vechten tegen een inval in het safehousesafe house van de CIA terwijl Greer wordt ondervraagd. De familie Ubarri moet besluiten om te vluchten of Reyes het hoofd te bieden.
 
Episode 208: Strongman
Jack gaat naar het paleis van de president om Greer op te halen. Wanneer de uitslag van de peilingen bekend zijn, ontstaan er buiten het paleis gewelddadige protesten en moet Jack een besluit nemen dat zijn toekomst kan bepalen.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-10-06-Star-Trek--Picard/ “Star Trek: Picard” onthult tijdens New York Comic-Con nieuwe trailer aan de fans https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-10-06-Star-Trek--Picard/ De serie gaat wereldwijd in première op 24 januari 2020 bij Amazon Prime Video. Star Trek fans kregen vandaag de ultieme “trek” verrassing tijdens New York Comic Con. Sir Patrick Stewart maakt zijn debuut in een nieuwe STAR TREK: PICARD-trailer tijdens het New York Comic Con panel in Madison Square Garden. Star Trek fans kregen vandaag de ultieme “trek” verrassing tijdens New York Comic Con. Sir Patrick Stewart maakt zijn debuut in een nieuwe STAR TREK: PICARD-trailer tijdens het New York Comic Con panel in Madison Square Garden.

Verder werd aangekondigd dat de langverwachte serie wereldwijd (buiten de VS en Canada) in première gaat op 24 januari 2020 bij Amazon Prime Video. Na de première zullen er vanaf vrijdag wekelijks nieuwe afleveringen van STAR TREK: PICARD te zien zijn. Onder leiding van CBSN presentator en nationaal correspondent van het CBS NEWS, Vladimir Duhiers, vond er een gesprek plaats tijdens het “Star Trek” Universe panel met de castleden Sir Patrick Stewart (Jean-Luc Picard), Isa Briones (Dahj), Santiago Cabrera (Cristobal “Chris” Rios), Michelle Hurd (Raffi Musiker), Alison Pill (Dr. Agnes Jurati), Harry Treadaway (Narek) en Evan Evagora (Elnor), naast uitvoerend producenten Alex Kurtzman, Michael Chabon, Akiva Goldsman en Heather Kadin evenals co-executive producent en regisseur Hanelle Culpepper en supervising producent Kirsten Beyer.
 
Over STAR TREK: PICARD:
STAR TREK: PICARD laat Sir Patrick Stewart wederom zien in zijn iconische rol als “Jean-Luc Picard”, een rol die hij al zeven seizoen speelde in “Star Trek: The Next Generation”. De nieuwe serie laat het personage zien in het volgende hoofdstuk van zijn leven. Naast Stewart spelen in STAR TREK: PICARD ook Isa Briones, Santiago Cabrera, Michelle Hurd, Alison Pill, Harry Treadaway en Evan Evagora. De serie wordt geproduceerd door CBS
Television Studios in samenwerking met Secret Hideout en Roddenberry Entertainment. Alex Kurtzman, Michael Chabon, Akiva Goldsman, James Duff, Patrick Stewart, Heather Kadin. Rod Roddenberry en Trevor Rothzijn de uitvoerend producenten en Aaron Baiers (Secret Hideout) is mede uitvoerend producent en Kirsten Beyer is toezichthoudend producent. Hanelle Culpepper regisseerde de eerste twee afleveringen van de serie.
 
STAR TREK: PICARD zal wereldwijd te zien zijn op Amazon Prime Video in meer dan 200 landen en gebieden. In de US zal de serie exclusief beschikbaar zijn via CBS All Access en in Canada op de kabel via Bell Media, Space en Z, en de OTT service Crave.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-07-18-grootste-wereldwijde-shopping-evenement/ Prime-leden in Nederland profiteerden tijdens Prime Day 2019 van het grootste wereldwijde shopping-evenement in de geschiedenis van Amazon https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-07-18-grootste-wereldwijde-shopping-evenement/ De best verkopende categorieën in Nederland op Prime Day, verspreid over meer dan 1000 aanbiedingen, waren: Personal Computing, Woonartikelen, Elektronica en Beauty. Prime Day 2019 in Nederland is tot nu toe het grootste shopping-evenement op Amazon.de/nl, de website voor Nederlandstalige klanten. Tijdens Prime Day kochten leden wereldwijd meer dan 175 miljoen items. Miljoenen leden over de hele wereld livestreamden de Prime Day-festiviteiten waaronder het Prime Day-concert in New York, aangeboden door Amazon Music en met 10-voudig GRAMMY-winnaar Taylor Swift. Dit jaar was Prime Day opnieuw het grootste shopping-evenement in de geschiedenis van Amazon. Met meer dan een miljoen aanbiedingen exclusief voor Prime-leden overtroffen de Prime Day-aankopen op 15 en 16 juli die van Black Friday en Cyber Monday samen. Prime-leden kochten gedurende het evenement meer dan 175 miljoen producten.

"We willen Prime-leden van over de hele wereld bedanken,” aldus Jeff Bezos, oprichter en CEO van Amazon. “Leden hebben miljoenen Alexa-gestuurde producten gekocht en kochten voor meer dan 2 miljard dollar bij externe, onafhankelijke verkopers; voornamelijk kleine en middelgrote bedrijven. We willen alle Amazonians overal ter wereld bedanken voor hun inzet en het mogelijk maken van deze dag voor onze klanten.” 

Wereldwijde hoogtepunten van Amazon Prime 2019

  • Prime-leden hebben wereldwijd tijdens Prime Day meer dan een miljard Amerikaanse dollars bespaard.
  • Leden winkelden vanuit 18 landen.
  • Amazon verwelkomde meer nieuwe Prime-leden op 15 en 16 juli dan op welke andere dag dan ook.

Meer entertainment tijdens deze Prime Day dan ooit tevoren

Miljoenen leden over de hele wereld livestreamden de Prime Day-evenementen - waaronder de Twitch Prime Crown Cup met FIFA 19 en Apex Legends en het Prime Day-concert, aangeboden door Amazon Music, met als hoofdact 10-voudig GRAMMY-winnaar Taylor Swift.

Hoogtepunten van Prime Day 2019 in Nederland

  • Prime Day 2019 was het grootste shopping-evenement ooit op Amazon.de/nl.
  • Categorieën die het meest geshopt werden door leden in Nederland zijn: Personal Computing, Wonen, Elektronica en Beauty.
  • De best verkopende aanbiedingen in Nederland waren: Mama Bear luiers, SanDisk 128 GB geheugenkaart, Philips Hue White & Color Ambiance Light en OSRAM slimme stekker Zigbee Switchable Light stopcontact.

Prime Day best verkochte producten in andere landen

De best verkopende aanbiedingen van over de hele wereld, met uitzondering van Amazon-apparaten:

  • Australië: Finish Powerball All In 1 Max vaatwastabletten, Coca-Cola No Sugar Frisdrank en Huggies Ultra Dry luiers.
  • België: OSRAM Smart Plug Zigbee Switchable Light stopcontact, SanDisk 128GB geheugenkaart en Brita waterfilter.
  • Canada: LifeStraw waterfilter, 23andMe DNA-test en PlayStation 4 Slim met Spiderman en Horizon Zero Dawn.
  • China: Dove Exfoliating Scrub, Silk'n permanent ontharingsapparaat en L'Oreal Rejuvenating Eye Cream.
  • Frankrijk: Lunii Story Telling Factory, Pampers Premium luiers en SanDisk 64GB geheugenkaart.
  • Duitsland en Oostenrijk: OSRAM Smart Plug Zigbee Switchable stopcontact, JBL Bluetooth-luidspreker en Tefal Jamie Oliver roestvrijstalen pan.
  • India: Syska 9-Watt Smart LED Bulb met Amazon Alexa, boat Rockerz draadloze Bluetooth sportoordopjes en Godrej Aer Pocket badkamergeur
  • Italië: Dash 3-in-1 Wasmiddel Pods, Scottonelle toiletpapier en AUKEY Powerbank draagbare oplader.
  • Japan: Happy Belly Water, Anker PowerCore 10.000 batterij voor mobiele telefoons, en Pamper Premium luiers.
  • Luxemburg: SanDisk Ultra 128 GB geheugenkaart, Tefal Jamie Oliver roestvrijstalen pan en Water Wipes.
  • Mexico: Cocoon Canola Oil, HP Monitor 21.5 en Nautica Travel Sport Eau de Toilette Spray.
  • Singapore: Meiji verse melk, Coca-Cola Zero Sugar, Kleenex Clean Care Bath Tissue.
  • Spanje: SanDisk Ultra 128 GB geheugenkaart, Ariel 3-in-1 Wasmiddel Pods en DoDot luiers.
  • Verenigd Koninkrijk: Oral-B SmartSeries elektrische tandenborstel, Sony PlayStation Classic Console en Shark stofzuiger.
  • Verenigde Arabische Emiraten: Ariel wasmiddel, Al Ain Gebotteld Water, Fine Towel toiletpapier.
  • Verenigde Staten: LifeStraw waterfilter, Crest 3D Professional Whitestrips, 23andMe DNA-test.

Kleine en middelgrote bedrijven in de spotlight

Prime Day 2019 brak opnieuw records voor onafhankelijke verkopers – veelal kleine en middelgrote bedrijven. Deze innovatoren, ambachtslieden en ondernemers zijn hiermee van onschatbare waarde voor de Amazon-familie. Producten van deze unieke bedrijven vergroten de variëteit van het aanbod en dragen bij aan het steeds groter wordende aanbod voor Prime-leden over de hele wereld. Wereldwijd zorgden deze bedrijven voor 2 miljard dollar aan omzet tijdens deze Prime Day, waardoor dit het grootste shopping-evenement van Amazon ooit is geweest voor externe verkopers.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-07-15-Prime-Day-aanbiedingen/ Geweldige Prime Day-aanbiedingen en exclusieve promoties op amazon.de/nl vanaf 00:01 uur op maandag 15 juli https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-07-15-Prime-Day-aanbiedingen/ Prime Day 2019 begint op maandag 15 juli om 00:01 uur, duurt - voor het eerst - 48 uur, dus tot dinsdag 16 juli om 23:59 uur en biedt leden twee volle dagen van het beste in winkelen en entertainment Het is eindelijk Prime Day: een tweedaags prijzenfestival met meer dan duizend aanbiedingen voor Prime-leden. Prime Day is op maandag 15 juli om 00:01 uur begonnen en duurt tot dinsdag 16 juli om 23:59 uur. Wie nog geen Prime-lid is, kan zich aanmelden op www.amazon.de/prime voor een gratis proefperiode van 30 dagen. Zo kunnen klanten direct gebruik maken van de voordelen van Prime.

Nieuw dit jaar zijn de ‘Lightning Deals’. Dit zijn hoge kortingen op de best lopende producten van het afgelopen jaar. Deze aanbiedingen zijn beperkt beschikbaar en kunnen snel uitverkocht raken. Deze aanbiedingen komen als ‘pop up deal’ gedurende de 48 uur dat Prime Day duurt onverwacht online. Aanbiedingen die op 15 juli live gaan, zullen topmerken als Philips, Apple, Sony en Samsung bevatten. Prime-leden wordt geadviseerd om regelmatig op www.amazon.de/nl te kijken om nieuwe aanbiedingen te ontdekken.

Aanbiedingen om naar uit te kijken op 15 en 16 juli:

  • Babyproducten van NUK, Philips Avent: tot 35% korting
  • Stofzuigers van iRobot: tot 40% korting
  • Keukenapparatuur van Philips, Tefal, Krups en Bosch: tot 35% korting
  • Smarthome-producten, zoals verlichting van Philips en Osram: tot 50% korting
  • Spelconsoles en virtual reality-apparaten van verschillende fabrikanten: tot 40% korting
  • Tablets, bijvoorbeeld Samsung Galaxy Tab A en Microsoft Surface Book: tot 30% korting
  • Smartphones van geselecteerde merken zoals Apple, Samsung en Huawei: sterk gereduceerd in prijs
  • Cameraproducten van onder andere Sony en Nikon: tot 40% korting
  • Fitnesstrackers van Fitbit, Suunto en Garmin: tot 40% korting
  • Bestsellers in beauty en lichaamsverzorging, zoals John Frieda: tot 30% korting
  • 20% extra korting op geselecteerde producten van Amazon Warehouse
  • 20% extra korting op geselecteerde kleding

De beste manier om te winkelen tijdens Prime Day

Er zijn heel veel manieren om het meeste uit Prime Day te halen, zoals:

  1. Een aanbieding volgen - Hiermee kunnen meldingen worden ingesteld om op de hoogte te blijven van Lightning Deals, terwijl je thuis of onderweg bent. Gebruik de deal alerts op de site en in de Amazon-app. Ga naar www.amazon.de/nl vanuit je browser om aan de slag te gaan. Door te klikken op ‘Volg deze deal’, ontvang je een melding wanneer de aanbieding begint.
  2. Zoek aanbiedingen - Leden kunnen Prime Day-aanbiedingen doorzoeken via de zoekbalk bovenaan onze site.
  3. Maak een verlanglijstje - Voeg items toe aan je verlanglijstje en ontvang meldingen wanneer je favoriete items in de aanbieding komen.
]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-06-27-Twitch-Prime-opent-Prime-Day/ Twitch Prime opent Prime Day met scherpe aanbiedingen waaronder gratis content van Apex Legends en EA SPORTS https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-06-27-Twitch-Prime-opent-Prime-Day/ Beroemdheden waaronder Olympisch gouden-medaillewinnaar Sir Mo Farah en multi-platina muziekproducent Murda Beatz nemen het tegen elkaar op in de Twitch Prime Crown Cup-toernooien met Apex Legends en meer Twitch Prime pakt groots uit tijdens Prime Day 2019 met giveaways van gratis content van Apex Legends- en EA SPORTS-titels. In 2019 heeft Twitch Prime tot nu toe gratis games en in-game-content ter waarde van meer dan 2.000 dollar, aangeboden aan leden. Twitch Prime brengt ook beroemdheden, top-streamers en Amazon Prime-leden samen in de Twitch Prime Crown Cup met Apex Legends en één van de beste EA SPORTS-franchises. De toernooien vinden plaats in Londen en Las Vegas.

Het spektakel begint op 3 juli, wanneer Prime-leden een exclusieve Legends-skin en Weapon-skin voor Apex Legends kunnen ontgrendelen. Gedurende juli en augustus kunnen leden nog drie exclusieve Apex Legends-skins en content uit meerdere EA SPORTS-titels krijgen. Het maakt allemaal deel uit van Twitch Prime's missie om het hele jaar door de beste deals binnen gaming te kunnen leveren. Leden moeten hun Twitch Prime-account koppelen aan hun EA-account om te kunnen profiteren van deze in-game-aanbiedingen. Nog geen Prime-lid? Meld je aan voor Prime of start een gratis proefperiode van 30 dagen op amazon.de/primeday om gratis in-game-items te ontgrendelen en te profiteren van Prime Day-deals op 15 en 16 juli.

"Deze zomer heeft Prime Day een grootse opening, met in-game items van Apex Legends en EA SPORTS en Twitch Prime Crown Cup-evenementen in Londen en Las Vegas," zei Ethan Evans, VP, Twitch Prime. "Het maakt allemaal deel uit van onze missie om Twitch Prime tot één van de beste deals in de game-industrie te maken, met maandelijkse game-content plus alle andere voordelen van Prime. We hopen dat onze leden net als wij van alle Prime Day-content zullen genieten en we kunnen niet wachten om iedereen online te zien voor de Twitch Prime Crown Cup toernooien."

Naast de gratis in-game-giveaways, houdt Twitch Prime nog twee gigantische evenementen. Op 13 juli trekken beroemdheden, top-streamers en Prime-leden ​​naar Londen en Las Vegas voor de Twitch Prime Crown Cup toernooien met Apex Legends en top EA SPORTS games; een acht uur durend, livestream-spektakel van games, sterren en wedstrijden. Het is allemaal live te volgen op twitch.tv/twitchprime, vanaf 19:00 uur Nederlandse tijd.

Terwijl de Twitch Prime Crown Cup in Londen van start gaat, zullen fans ervaren hoe atleten en wereldsterren, waaronder Olympisch gouden-medaillewinnaar Sir Mo Farah, de legendarische voetballer Thierry Henry en vijfvoudig X Games medaillewinnaar in het skateboarden Leticia Bufoni, het tegen elkaar opnemen in een top EA SPORTS game. Een publiek van Prime-leden maakt dit van dichtbij mee, terwijl ze live vanuit Londen hun favoriete sterren kunnen aanmoedigen.

De volgende stop voor de Twitch Prime Crown Cup is Las Vegas, waar muzikanten en andere beroemdheden hun vaardigheden zullen testen in de arena van Apex Legends. Multi-platina muziekproducent Murda Beatz, de wereldwijd platina-verkopende DJ Dillon Francis en andere sterren zullen tegen elkaar strijden om te zien wie het langst in leven kan blijven in een Apex Legends king-of-the-hill, die vrij toegankelijk is voor iedereen. Prime-leden in Las Vegas krijgen de unieke kans om aan de game mee te doen en hun beroemdheid naar keuze te verdedigen of aan te vallen.

Twitch Prime biedt het hele jaar door enorme waarde voor gamers, inclusief in-game-content voor 's werelds populairste games, maandelijks gratis games, een maandelijks Twitch-kanaalabonnement en meer. Dit jaar heeft Twitch Prime al meer dan 2.000 dollar aan gratis games en content aangeboden en twee dozijn gratis games. Naast alle voordelen van gaming, krijgen leden ook alle andere voordelen van Amazon Prime, waaronder snelle, gratis bezorging van miljoenen items.

Prime Day begint op maandag 15 juli om middernacht en duurt - voor de allereerste keer ooit - 48 uur lang. Het biedt leden twee volle dagen met het beste van shopping, kortingen en entertainment. Prime Day omvat wereldwijd meer dan een miljoen deals in populaire categorieën zoals Amazon-apparaten, tv's, smart home, keuken, levensmiddelen, speelgoed, mode en meubilair, die exclusief zijn voorbehouden aan Prime-leden. Prime Day is uitgebreid naar 18 landen en biedt het grootste deals-feest aan leden in de VS, Groot-Brittannië, Spanje, Singapore, Nederland, Mexico, Luxemburg, Japan, Italië, India, Duitsland, Frankrijk, China, Canada, België, Oostenrijk, Australië en - nieuw dit jaar – de Verenigde Arabische Emiraten.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-06-26-Amazon-Music-kondigt-Taylor-Swift/ Amazon Music kondigt Taylor Swift aan als headliner voor het Prime Day-concert en extra optredens van Dua Lipa, SZA en Becky G https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2019-06-26-Amazon-Music-kondigt-Taylor-Swift/ Stream het Prime Day-concert live op 11 juli via Prime Video Amazon Music kondigt aan dat de tienvoudig GRAMMY Award-winnares en een van de meest invloedrijke artiesten allertijden, Taylor Swift, de headliner is voor het Prime Day-concert dat live wordt gestreamd via Prime Video op 11 juli 2019 om 3:00 uur. Tijdens het unieke evenement - exclusief voor Prime-leden - wordt het beste van Amazon-entertainment gevierd. Het Prime Day-concert dat wordt gepresenteerd door Amazon Music, biedt leden wereldwijd een onvergetelijke ervaring met een avond vol extra optredens van artiesten die de hitlijsten aanvoeren, waaronder tweevoudig GRAMMY Award-winnares Dua Lipa, de veel bekroonde artiest SZA en wereldwijde superster Becky G. Het Prime Day-concert wordt gepresenteerd door de award-winnende actrice Jane Lynch (The Marvelous Mrs. MaiselGlee) en wordt door Amazon Music na het live-optreden voor beperkte tijd aangeboden als on-demand stream aan Prime-leden op Prime Video, inclusief geselecteerde nummers van elk optreden.

“We kunnen niet wachten om Prime Day te vieren met een buitengewone nacht vol onvergetelijke optredens voor leden over de hele wereld”, aldus Steve Boom, VP van Amazon Music. “Prime Day brengt leden het beste van entertainment en winkelen. Om dit te vieren, hebben we een line-up samengesteld met optredens van artiesten in verschillende genres waar onze klanten van houden. We kijken ernaar uit om Prime Day te vieren met dit niet te missen, unieke evenement."

Bekijk het live van over de hele wereld
Prime-leden wereldwijd kunnen genieten van een bevoorrechte plek om te kijken naar het Prime Day-concert dat live wordt gestreamd in meer dan 200 landen en de volgende dag on-demand beschikbaar is via Amazon Video voor een beperkte tijd. Prime-leden die het Prime Day-concert streamen, krijgen een voorproefje van Carnival Row, een nieuw Amazon Original fantasy-drama met Orlando Bloom en Cara Delevingne en nooit eerder vertoonde beelden van Modern Love, een nieuwe romantische serie gebaseerd op de gelijknamige populaire New York Times-column. Daarnaast zien kijkers ook clips van het Emmy Award-winnende The Marvellous Mrs. Maisel en Tom Clancy's Jack Ryan, voorafgaand aan hun nieuwe seizoenen, naast exclusieve clips en teasers van aankomende Prime Video-releases, waaronder edgy superheldendrama The Boys, de nieuwe animatieserie Undone van de makers van BoJack Horseman en gloednieuwe stand-upcomedy-specials.

Tijdens het Prime Day-Concert van Amazon Music, krijgen fans een line-up van artiesten die de hitlijsten aanvoeren en speciale momenten waaronder:

  • Taylor Swift brengt leden het beste met een dynamische set, inclusief haar gloednieuwe hitsingles “You Need To Calm Down” en “ME!,” die eerder dit jaar records braken als topsingle-debuut in de geschiedenis van Amazon Music. “ME!” brak ook voice-records met Alexa via Amazon Music door de meest aangevraagde single ooit te zijn op de streamingservice. Zangeres, songwriter, muzikant en producent Taylor Swift is de enige artiest in de geschiedenis die vier opeenvolgende albums heeft verkocht met meer dan een miljoen exemplaren in de releaseweek (Speak Now uit 2010RED uit 2012, 1989 uit 2014 en reputation uit 2017). Ze is de jongste persoon in de geschiedenis ooit met een Grammy Award voor album van het jaar en is de eerste vrouwelijke solo-artiest die deze prestigieuze prijs twee keer won. Rolling Stone zette Taylor op de lijst 100 Greatest Songwriters of All Time. Time magazine zette Taylor Swift in 2017 op de prestigieuze Person of the Year Cover en heeft haar drie keer genoemd in de lijst TIME 100 Most Influential People terwijl ze nog maar 29 jaar oud is. Taylor Swift is ook winnaar van een Brit en Emmy award, werd Billboards jongste Woman of the Year ooit en is de enige artiest die deze prijs twee keer heeft gekregen.  
     
  • Met de release van haar gelijknamige debuutalbum op Warner Bros. Records, geboren in Londen en opgegroeid in Kosovo, heeft Dua Lipa de harten van zowel fans als pers veroverd. Haar veelgeprezen debuut haalde ieders 'best of'-lijst, van The FADER tot Rolling Stone tot Time Magazine. Haar powerlied "New Rules" bereikte nummer 1 in de Top 40 en verbrak een al lang bestaande record voor opeenvolgende weken in de Billboard Pop Songs-lijst. De video van dit nummer ging viraal en maakte haar de jongste vrouwelijke soloartiest die 1 miljard keer op YouTube werd bekeken. "New Rules" staat ook in de top 10 van meest gespeelde nummers wereldwijd op Amazon Music aller tijden. Dua Lipa verkocht meer dan 3 miljoen exemplaren, met singles die meer dan 40 miljoen keer zijn verkocht. Onlangs ontving Dua twee Grammy Awards voor Best New Artist en Best Dance Recording voor 'Electricity' (met Silk City featuring Diplo & Mark Ronson) en schreef BRIT Award-geschiedenis door als eerste vrouwelijke artiest te worden bedacht met vijf nominaties en de awards voor British Breakthrough Act en British Female Solo Artist ophaalde.
     
  • De meermaals bekroonde artiest SZA zal hits brengen als 'Love Galore', 'The Weekend', 'Broken Clocks' en meer. Haar debuutalbum Ctrl (TDE / RCA) belandde op nr. 1 in Billboard' R & B Albums-grafiek en heeft verschillende prijzen gewonnen sinds de release, inclusief de beste R & B-artiest van de Billboard Music Awards, de beste nieuwe artiest van BET Awards, Soul Train Music Awards’ Best R&B/Soul Female Artist en Best New Artist, de beste visuele effecten voor de' All The Stars 'van MTV Video Music Awards met Kendrick Lamar en de Outstanding New Artist in 2018 Award van NAACP Image Awards in 2018. In 2019 won ze NAACP Image Awards 'Outstanding Duo or Group voor "All The Stars" met Kendrick Lamar en Outstanding Soundtrack / Compilation voor de Black Panther Soundtrack. SZA ontving ook de 2019 Women in Music Rule Breaker award van Billboard.
     
  • Wereldwijde superster Becky G betreedt het podium in New York, na terugkeer van haar Latijns-Amerikaanse en Europese tour. Becky G is de winnaar van twee 2018 Latin American Music Awards, voor Favorite Female Artist en Favorite Urban Song (voor 'Mayores'). Ze werd ook geëerd door de Latin Recording Academy als een van de Leading Ladies op het gebied van entertainment, met onder meer twee nummer één hits in de Billboard Latin Airplay Charts ("Mayores" & "Sin Pijama"). Becky G's wereldwijde maandelijkse streams op Amazon Music zijn blijven stijgen en groeien op jaarbasis met 5.5x op de streamingdienst.

Maak je klaar om te winkelen op Prime Day – 15 en 16 juli

Deze week is aangekondigd dat Prime Day dit jaar start op maandag 15 juli middernacht en voor het eerst 48 uur duurt. Hiermee biedt Prime Day leden twee volle dagen het beste in winkelen en entertainment van Amazon Prime. Elke dag vóór Prime Day ontdekken leden allerlei soorten exclusieve aanbiedingen. Nog geen Prime-lid? Iedereen kan zich aanmelden bij Prime of een gratis proefabonnement van 30 dagenafsluiten via amazon.de/nl om deel te nemen aan Prime Day.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2109-06-25-Nederlandse-koopjesjagers-opgelet/ Nederlandse koopjesjagers opgelet: 15 en 16 juli wordt een tweedaags prijzenfestival vol aanbiedingen https://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2019/2109-06-25-Nederlandse-koopjesjagers-opgelet/ Meer dan een miljoen aanbiedingen wereldwijd tijdens Prime Day 2019 (NASDAQ:AMZN) -  Amazon geeft Prime-leden wereldwijd de kans om in juli gebruik te maken van de beste aanbiedingen tijdens de langste Prime Day ooit. Prime Day begint op maandag 15 juli om middernacht en loopt - voor de allereerste keer ooit - 48 uur door en biedt leden twee volle dagen het beste op het gebied van winkelen, besparingen en entertainment. Prime-leden in Australië, België, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Oostenrijk, Nederland, Spanje, Singapore, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en – nieuw dit jaar – de Verenigde Arabische Emiraten zullen kunnen genieten van deze aanbiedingen. Nog geen Prime-lid? Iedereen kan meedoen! Meld je aan en neem een gratis 30-dagen proefabonnement op amazon.de/primeday en profiteer direct van Prime Day.


Aanbiedingen zullen overal zijn

Op 15 en 16 juli hebben leden toegang tot de beste aanbiedingen in elektronica, smart home, keuken, speelgoed, mode en dagelijkse benodigdheden. Klanten kunnen ook profiteren van geweldige Prime-entertainment voordelen van Prime Video en Twitch Prime.

Winkel bij kleine bedrijven

Prime-leden kunnen kleine en middelgrote bedrijven ondersteunen deze Prime Day. Tijdens de laatste Prime Day behaalden kleine en middelgrote bedrijven via Amazon een omzet van meer dan $ 1,5 miljard en waren er honderdduizenden aanbiedingen.

]]>