Amazon Newsroom Feed - Persberichten http://amazon-pers.nl/ Hier vindt u de laatste persberichten over de producten, diensten en het nieuws van Amazon. nl Copyright 2021 Amazon.nl Tue, 26 Jan 2021 02:20:27 CET Tue, 26 Jan 2021 02:20:27 CET Magnolia CMS Amazon Newsroom Feed - Persberichten http://amazon-pers.nl/docroot/images/logos/logo_rss_nl.png http://amazon-pers.nl/ 144 20 Hier vindt u de laatste persberichten over de producten, diensten en het nieuws van Amazon. /Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2021/2021-01-22-Amazon.nl-in-het-Engels/ Amazon.nl nu ook beschikbaar in het Engels http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2021/2021-01-22-Amazon.nl-in-het-Engels/ Vanaf vandaag kunnen klanten op Amazon.nl ook in het Engels shoppen. Klanten kunnen Engels als keuzetaal aanvinken en op die manier in het Engels zoeken, browsen en aankopen doen op Amazon.nl. Productinformatie van miljoenen items in meer dan 30 categorieën waaronder; Elektronica, Sport, Speelgoed, Baby, Wonen en klussen - is nu ook beschikbaar in het Engels. Met deze nieuwe klantenervaring voor consumenten met een voorkeur voor een engelstalige shopomgeving beantwoordt Amazon.nl de wens van vele klanten die regelmatig op de site shoppen.

Roeland Donker, Country Manager Amazon Benelux: ”Nederland telt honderdduizenden  internationale kenniswerkers, van wie velen op Amazon.nl aankopen doen. Wij willen hen een even goede klantenervaring bieden als onze Nederlandstalige consumenten op Amazon.nl. Met een Engelstalige versie kunnen wij hen nog beter bedienen dan voorheen.

Naast de productinformatie kunnen, consumenten op Amazon.nl, met een voorkeur voor een Engelstalige omgeving vanaf nu ook klantenrecensies in het Engels lezen. De recensies kunnen worden gefilterd op taal, zodat bijvoorbeeld Engelse reviews bovenaan komen te staan. Daarnaast kunnen Nederlandstalige recensies met een klik vertaald worden in het Engels.

Tenslotte wordt ook de klantenservice uitgebreid, zodat klanten van Amazon.nl vanaf nu ook in het Engels kunnen worden geholpen via telefoon, e-mail of chat.

Ook zijn de aangeboden diensten voor Prime-leden (de videostreamingdienst Prime Video, de foto-opslagdienst Amazon Photos en het game-platform Prime Gaming) beschikbaar in verschillende talen, waaronder ook Engels.

 


Amazon.nl now available in English

As of today Amazon.nl offers customers an English language shopping experience in addition to the Dutch language. Customers can chose an English language option for the site and then search, browse and make purchases on Amazon.nl in English. Product information from millions of items in more than 30 categories, including: Home, Home Improvement, Electronics, Sports, Toys or Baby – will be available. With this new customer experience for non-Dutch-speakers, Amazon.nl is addressing the needs of the many customers who are frequently shopping on the site.

Roeland Donker, Country Manager Amazon Benelux said: “The Netherlands is home to hundreds of thousands of international knowledge workers – many of them are shopping on Amazon.nl. We want to offer these customers an equally good customer experience as our Dutch-speaking compatriots on Amazon.nl. With an English version, we can serve them even better than before."

In addition to the product information, English speaking customers on Amazon.nl can now also read customer reviews in English. The reviews can be filtered by language, so that, for example, English reviews are displayed at the top and the Dutch reviews can be translated into English with one click. Finally, the customer service has also been expanded, so that customers can now also be assisted in English via phone, email or on chat through the Amazon.nl website.

Amazon's services for Prime members (the video streaming service Prime Video, the photo storage service Amazon Photos and the gaming platform Prime Gaming) also offer customers a choice of languages, including English.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-16-Donation-Het-Vergeten-Kind/ Amazon.nl doneert kerstcadeaus aan Het Vergeten Kind en verrast kwetsbare kinderen met de "Heppie Box" http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-16-Donation-Het-Vergeten-Kind/ Stichting Het Vergeten Kind zet zich in voor de duizenden kinderen in Nederland die opgroeien in een moeilijke thuissituatie of zelfs niet meer thuis kunnen wonen. Tijdens deze kerstperiode werken Het Vergeten Kind en Amazon.nl samen om bijna 200 kinderen en gezinnen blij te maken met een leuke verrassing. Vandaag heeft Roeland Donker de Heppie Boxen geschonken aan Jeroen van Woudenberg, Senior Relations van het Vergeten Kind. 

Omdat voor sommige kinderen de zeer geliefde vakantie naar het Hotel Heppie werd geannuleerd vanwege de aanhoudende impact van het Covid-19 virus, hebben Amazon.nl en Het Vergeten Kind het idee bedacht om iets aan de kinderen te geven dat een glimlach op hun gezicht zal toveren. 

"Het team van Het Vergeten Kind kwam met veel creatieve ideeën voor de zogenaamde 'Heppiebox', een cadeaupakket met spellen en spulletjes voor vrolijke kinderactiviteiten voor kinderen van verschillende leeftijden en hun families", aldus Roeland Donker Country Manager van Amazon in Nederland. "We helpen Het Vergeten Kind graag om deze activiteit in de weken voor Kerstmis te steunen door middel van productdonaties. Ik wil graag alle vrijwilligers van de stichting hartelijk bedanken. Zij zullen ervoor zorgen dat de Heppieboxen in heel Nederland bij de kinderen thuis worden afgeleverd en dat alle cadeaus in de juiste handen komen". 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-15-Nick-Simon/ Nieuwe Amazon Original ‘NICK & SIMON IN L.A.’ vanaf vandaag exclusief op Prime Video  http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-15-Nick-Simon/ Eerste Nederlandse muzikanten met documentaire op Prime Video. Vanaf vandaag is de nieuwe Amazon Original documentaire Nick & Simon in L.A. exclusief te zien op Prime Video. De film volgt het bekende duo na hun inspirerende reis in ‘Homeward Bound’ tijdens de opnames van hun nieuwe album ‘NSG’ in L.A., Nick en Simons meest ambitieuze project tot nu toe.  Nick Schilder: “Het album NSG is een droomproject. Achteraf zijn wij zo blij dat we in L.A. met deze wereldberoemde muzikanten hebben meegemaakt is vastgelegd. En via Prime Video kunnen we dat nu met iedereen delen!”

Over Nick & Simon in L.A. 
Nick & Simon nemen je mee naar Los Angeles, waar ze hun nieuwste succesalbum NSG hebben opgenomen. Het is hun meest ambitieuze project tot nu, NSG, een volledig album geïnspireerd door hun muzikale helden Simon & Garfunkel. Ontdek de verhalen achter de verschillende nummers en hoe de bijzondere sound in samenwerking met grote muzikanten tot stand is gekomen. Het resultaat is niet alleen een uniek album, voor Nick & Simon is het een droom die werkelijkheid is geworden. 

De documentaire is geproduceerd door Hanneke van Buren, met camera & regie door Tim Toorman, beiden van Fast Forward Amsterdam. Millstreet Films is verantwoordelijk voor de sales en distributie. 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-09-Nederlandse-comedyserie-TRECX/ Amazon Prime Video lanceert de Nederlandse comedyserie TRECX, van de co-maker van Jiskefet  http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-09-Nederlandse-comedyserie-TRECX/ TRECX is een nieuwe, moderne, satirische comedy sketch-serie die begin 2021 exclusief wordt gelanceerd in Nederland op Prime Video. Met in de hoofdrol één van de co-makers van Jiskefet, Michiel Romeyn, geregisseerd en geproduceerd door Gouden Kalf winnaar Max Porcelijn en hoofdrollen voor Jim Deddes, Arjan Ederveen, Olivia Lonsdale, Herman Koch en vele anderen. TRECX voegt zich bij een enorme selectie films en series, waaronder een best of- selectie van de klassieke comedy serie Jiskefet, die momenteel beschikbaar is op Prime Video in Nederland, zonder extra kosten bij een Prime lidmaatschap van €2.99 per maand. Amazon Prime Video kondigde vandaag de nieuwe Nederlandse comedyserie TRECX aan, die begin 2021 exclusief zonder extra kosten beschikbaar zal zijn voor klanten met een Prime lidmaatschap voor €2.99 per maand. Het zesdelige comedy sketchprogramma markeert de terugkeer van de Nederlandse acteur en komiek Michiel Romeyn (Jiskefet, Love Is All) als hoofdrolspeler en co-maker, na zijn rol in de iconische serie Jiskefet. TRECX wordt geregisseerd door Gouden Kalf-winnaar en scenarist Max Porcelijn (Plan C, The Glorious Works of G.F. Zwaen), die alle afleveringen van deze serie voor zijn rekening neemt. TRECX zal begin volgend jaar exclusief beschikbaar zijn op Prime Video in Nederland, België en Luxemburg.
 
TRECX is een absurdistische satirische comedyserie met een frisse, moderne blik. Het geheel is een mengeling van kleinere groepsscènes en spannende, filmische sketches – soms gebracht als terugkerende miniseries met sitcom-elementen. Met een gerenommeerde cast, waaronder Michiel Romeyn, Jim Deddes, Arjan Ederveen, Olivia Lonsdale, Herman Koch, Bo Maerten, Ruben van der Meer, Yannick Jozefzoon, Anniek Pheifer, Peter van de Witte, Hannah van Lunteren, Huub Smit, René van ‘t Hof, Valentijn Benard, Ria Valk, Gillis Biesheuvel, Glenn Durfort, Chiron Holwijn, Dim Balsem, René Groothof, Wendell Jaspers, Ton Kas, Nadja Hüpscher, Sigrid ten Napel en Sanne Samina Hanssen.
 
“TRECX is een wonderlijke comedyserie tussen nu voor nu en vroeger, kortom iets wat voor ons blijft.” aldus Michiel Romeyn. “Mede dankzij het vertrouwen en de creatieve vrijbrief van Amazon Prime Video hebben we alsnog een meesterlijke serie kunnen maken dit jaar, het was een feest om te mogen werken met de vele talenten en de geweldige crew.”
 
“Het is geweldig dat we Nederlandse klanten van Prime Video zo’n gloednieuwe en exclusieve Nederlandse comedyserie als TRECX kunnen aanbieden, bovenop onze enorme selectie populaire films en televisieshows, die zonder extra kosten beschikbaar zijn bij een Prime lidmaatschap voor slechts €2.99 per maand,” aldus Chris Bird, Head of Content Europe, Amazon Prime Video. “Wij blijven waarde toevoegen aan het Prime lidmaatschap van onze Nederlandse Amazon Prime leden en brengen onze klanten nieuwe Nederlandse titels, prijswinnende Amazon Original series en exclusieve televisieseries en de nieuwste film releases, allemaal beschikbaar op Prime Video.” 
 
TRECX is geproduceerd door het Nederlandse productiehuis NewBe in samenwerking met Michiel Romeyn, een van de co-makers van Jiskefet. De serie zal begin 2021 exclusief beschikbaar zijn op Prime Video in Nederland, België en Luxemburg.
 
TRECX is de nieuwste titel binnen Prime Video’s enorme aanbod aan populaire films en televisieshows die beschikbaar zijn in Nederland, waaronder bij fans geliefde Amazon Original televisieseries, zoals The Grand Tour, The Boys en Borat Subsequent Moviefilm, de nieuwste filmreleases zoals Greenland, Nederlandse titels waaronder Jiskefet en Bon Bini Holland 2, klassieke TV box sets zoals The Office en The Big Bang Theory en populaire film franchises zoals Harry Potter en The Dark Knight.Beschikbaar als stream of download en overal en altijd te bekijken met de Prime Video app op televisie, mobiele apparaten, game consoles of online, zonder extra kosten voor klanten met een Prime lidmaatschap. TRECX wordt gelanceerd nadat Amazon in Nederland een nieuwe shopervaring lanceerde op Amazon.nl en een Prime plan voor slechts €2.99 per maand.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-07-Prime-Video-Videoparty/ Prime Video klanten kunnen vanaf vandaag genieten van Prime Video Videoparty http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-12-07-Prime-Video-Videoparty/ Prime Video klanten in Nederland kunnen nu genieten van Prime Video Videoparty, een sociale kijkervaring die beschikbaar is voor Prime leden zonder extra lidmaatschapskosten. Prime Video klanten kunnen een Videoparty hosten of zelf deelnemen aan een Videoparty. De host beheert de Videoparty en bepaald daarom ook wat er gebeurt. Er is ook een chatfunctie om te communiceren met deelnemers. Videoparty is geschikt voor maximaal 100 deelnemers per sessie, iedere deelnemer moet een Prime lidmaatschap hebben

Klanten kunnen kiezen uit duizenden titels die beschikbaar zijn in de SVOD-catalogus van Prime Video, waaronder Amazon Originals zoals Borat Subsequent Moviefilm, The Boys, Tom Clancy's Jack Ryan, Chemical Hearts, Upload, Troop Zero, My Spy en Emmy Award winnaars Fleabag en The Marvelous Mrs. Maisel.

Dit zijn de stappen een Videoparty te organiseren:

  • Stap 1: Zoek een film of serie - Klik op het Videoparty icoontje op je scherm voor films. Voor series vind je het in de lijst met afleveringen.
  • Stap 2: Voer je naam in - Kies de naam die je wilt gebruiken tijdens het chatten. Creëer je Videoparty.
  • Stap 3: Nodig je vrienden uit - Deel je Videoparty-link met maximaal 100 mensen. Je vrienden kunnen meedoen door op hun link te klikken.
  • Stap 4: Begin met kijken en chatten - Als iedereen klaar is om te beginnen, start je de Videoparty. De host kan afspelen, pauzeren en delen van de film of serie skippen.
]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-26-Amazon-Sneak-Peak-voor-Cyber-Monday-/ Hier is de Amazon Sneak Peak voor Cyber Monday - een heel weekend om te shoppen en de allerlaatste deals te scoren voor de feestdagen http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-26-Amazon-Sneak-Peak-voor-Cyber-Monday-/ Cyber Monday Deals Weekend trapt af op 28 november en duurt tot en met maandag 30 november, met topaanbiedingen en extra kortingen op heel veel producten waaronder populaire cadeaus, gewilde geschenken voor in de schoen en nog veel meer op amazon.nl/cybermonday. Wacht niet af – doe nu je voordeel met Cyber Monday Deals waaronder: tot 30% korting op Bosch Professional producten, tot 25% korting op Anker producten en €30 korting op de Engelstalige versies van Echo en Echo Dot. Amazon’s Cyber Monday Deals Weekend wordt een meerdaagse marathon met waanzinnige deals en hoge kortingen op een brede selectie producten, van speelgoed, wonen en keukenspullen tot beauty, elektronica, en Amazon apparaten en nog veel meer. Vanaf zaterdag 28 november tot en met 30 november (Cyber Monday) kunnen klanten topdeals inslaan van Anker, Bosch, Bose en nog veel meer via amazon.nl/cybermonday of via de Amazon app. Klanten kunnen ook profiteren van aanbiedingen en zich laten inspireren via Amazon’s cadeaugidsen voor de feestdagen, waaronder de pas gelanceerde cadeauinspratielijsten van BN'ers Lieke van Lexmond en Bibi Breijman via amazon.nl/liekevanlexmond en amazon.nl/bibibreijman én natuurlijk op amazon.nl/sinterklaas en amazon.nl/kerstshop. Met Amazon's verlengde retourperiode kunnen klanten met een gerust hart winkelen, in de wetenschap dat de meeste items die vanaf nu tot en met 31 december 2020 worden verzonden, gratis kunnen worden geretourneerd tot 31 januari 2021.

Volgens een onderzoek1 uitgevoerd door Thuiswinkel.org kent 97% van de consumenten in Nederland Black Friday en doet de helft van de mensen, die van plan zijn te winkelen rond Black Friday, dat op dezelfde dag (27 november), omdat zij dit beschouwen als de belangrijkste koopjesdag van het jaar. In Nederland is Black Friday met name een moment om cadeaus te kopen. 69% van de respondenten die van plan zijn hun slag te slaan tijdens Black Friday gaf bijvoorbeeld aan geschenken te willen kopen voor anderen. Dat doen zij voor Kerstmis (69%), voor Sinterklaas (48%), en voor verjaardagen (36%).

Voor klanten die niet in actie zijn gekomen op Black Friday is het beslist niet te laat - Amazon’s Cyber Monday Deals Weekend presenteert een ruime selectie aanbiedingen van cadeau-waardige items en hebbedingen voor de feestdagen van merken zoals Chicco Baby, Anker, Kindle en Echo, zodat klanten nog steeds flink kunnen besparen. Cyber Monday Deals shoppers hoeven zich geen zorgen te maken over het moment van leveren en of alles op tijd in huis is voor de feestdagen. Naast gratis bezorging (>€20,-) voor alle Amazon klanten, kunnen Prime-leden gebruik maken van gratis levering de volgende dag (zonder vereiste minimumbesting). Daarnaast kunnen we meer dan een miljoen items, mits ’s ochtends vroeg besteld, dezelfde dag nog bezorgen met Prime.

Amazon’s Cyber Monday Deals Weekend - een sneak preview:

Hieronder vind je een lijst met een aantal topaanbiedingen die vanaf 28 november tot en met 30 november op verschillende dagen en tijden beschikbaar zullen zijn, zolang de voorraad strekt, op amazon.nl/cybermonday.

De beste Cyber Monday Weekend en Cyber Monday deals zijn onder meer:

  • Tot 40% korting op Bose koptelefoons & speakers
  • Tot 30% korting op Seagate & LaCie
  • Tot 15% korting op Motorola G8 Power
  • Tot 15% korting op Gillette
  • Tot 30% korting op DJI
  • Tot 25% korting op Chicco Baby toys
  • Tot 30% korting op Dettol, Finish & Vanish huishoudelijke producten
  • Tot 30% korting op geselecteerde Bosch Professional producten en Bosch DIY producten
  • Tot 25% korting op Anker producten
  • Tot 20% korting op ASTRO Gaming Headsets
  • Tot 25% korting op Fischer Price & Mega
  • Tot 25% korting op Oral-B
  • €25 korting op Kindle
  • €45 korting op Kindle Oasis
  • €30 korting op Echo Internationale versie en Echo Dot Internationale versie
  • €30 korting op Ring Stick Up Cam
  • €60 korting op Ring Video Deurbel 3
  • €100 korting op Ring Alarm

Support kleine bedrijven via Amazon Launchpad

Amazon.nl heeft onlangs het Amazon Launchpad programma gelanceerd dat het Nederlandse en internationale start ups makkelijk maakt om hun producten te lanceren, verkopen en distribueren aan miljoenen klanten op Amazon.nl en wereldwijd. Klanten van Amazon ontvangen korting op een unieke productselectie en geselecteerde innovaties tijdens het Cyber Monday Weekend op Amazon.nl. Bespaar op merken zoals Dodow, MyHertigage, Skyjo en velen meer.

  • Tot 30% korting op Dodow Slaap Apparaat
  • Tot 25% korting op Skyjo kaartspel
  • Tot 35% korting op MyHeritage Test DNA Kit
  • Tot 30% korting op Helm Audio wireless hoofdtelefoon
  • Tot 30% kortingop TouchBeauty producten
]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-25-Amazon-lanceert-IP-Accelerator-/ Amazon lanceert IP Accelerator programma in Europa om kleine bedrijven te helpen hun merken te beschermen en namaak tegen te gaan http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-25-Amazon-lanceert-IP-Accelerator-/ IP Accelerator verbindt bedrijven met een netwerk van betrouwbare advocatenkantoren gespecialiseerd in intellectueel eigendom die vastgestelde tarieven hanteren. Deelnemende kleine bedrijven kunnen al maanden voor hun merkregistratie toegang krijgen tot de merkbeschermingsinstrumenten van Amazon. Amazon (NASDAQ: AMZN) lanceert vandaag Intellectual Property Accelerator (IP Accelerator) in Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Nederland en het Verenigd Koninkrijk, waardoor het voor het MKB makkelijker en kostenefficiënter wordt om handelsmerken te verkrijgen, merknamen te beschermen en namaak tegen te gaan.

Het programma is beschikbaar voor elk op Amazon aanwezig merk en verbindt ondernemers rechtstreeks met een netwerk van Europese advocatenkantoren met expertise in intellectuele eigendomsrechten. Deelnemende advocatenkantoren zullen voor het MKB competitieve, vooraf onderhandelde tarieven hanteren, waardoor verkopers duidelijk zicht hebben op de kosten voor het verkrijgen van een merkregistratie. Daarnaast kunnen de MKB’s bij deze advocatenkantoren ook terecht voor algemeen advies over intellectuele eigendomsrechten tijdens de groei van hun bedrijf.

Amazon lanceert de IP Accelerator specifiek met kleine ondernemingen voor ogen. Grotere bedrijven zijn vier keer meer geneigd hun intellectuele eigendomsrechten te registreren dan MKB’s[1]. De belangrijkste reden waarom kleine bedrijven hun rechten niet beschermen, is een gebrek aan kennis over intellectuele eigendom. Daarnaast weten ze niet tot wie zij zich moeten richten[2]. Het proces kan soms complex lijken; in het bijzonder voor ondernemers tijdens de start van hun bedrijf. Amazon wilde assistentie aanbieden tegen een lage prijs aan alle Europese MKB’s, waaronder de meer dan 150.000 Europese MKB’s die verkopen op Amazon. Verkooppartners zijn goed voor meer dan 50% van alle verkopen op Amazon.

Intellectuele eigendomsrechten zijn van vitaal belang voor bedrijven die willen vermijden dat anderen ongeoorloofd hun merken gebruiken of hun ideeën kopiëren. Intellectueel eigendom kan ook een bron van nieuwe inkomsten zijn voor ondernemers die aan derden een licentie willen geven voor het gebruik van hun goederen of diensten.

Bedrijven die IP Accelerator gebruiken, krijgen ook toegang tot andere diensten voor merkbescherming van Amazon, en dat maanden tot zelfs jaren voor hun merkregistratie officieel is. Amazons Brand Registry geeft MKB’s goed presterende tools om hun merken en intellectuele eigendomsrechten te beheren en te beschermen op Amazon. Brand Registry is een gratis dienst waarvan al meer dan 350.000 merken gebruik maken.

Gebruikers genieten van Amazons geautomatiseerde beschermingsmechanismen die merkinformatie gebruiken om proactief vermoedelijke inbreuken of inaccurate inhoud te verwijderen. Merken kunnen ook vermoedelijke inbreuken opsporen en melden door middel van krachtige instrumenten, en hebben meer controle over de productinformatie die wordt weergegeven op de Amazon detailpagina’s, zodat klanten in alle vertrouwen en geïnformeerd aankopen kunnen doen op Amazon.

Francois Saugier, Vice President EU Seller Services bij Amazon“Uit gesprekken met eigenaren van kleine ondernemingen blijkt dat er vaak verwarring is over waarom intellectuele eigendomsrechten belangrijk zijn en hoe verkopers deze kunnen vastleggen. Als onderdeel van ons engagement om kleine ondernemingen te steunen, riepen we IP Accelerator in het leven om het proces van de intellectuele eigendomsregistratie zo makkelijk en betaalbaar mogelijk te maken voor ondernemers bij de start van hun bedrijf.”

IP Accelerator werd in 2019 in de VS geïntroduceerd door Amazon. Sinds de lancering ervan werden 6.000 merkregistraties ingediend bij het US Patent and Trademark Office.

Amazon rekent geen kosten voor het gebruik van IP Accelerator; MKB’s betalen het advocatenkantoor rechtstreeks voor het geleverde werk tegen vooraf vastgestelde tarieven. Bedrijven die interesse hebben in IP Accelerator kunnen terecht op http://brandservices.amazon.com/ipaccelerator. Advocatenkantoren die interesse hebben om deel te nemen aan het programma, nemen contact op met  IPAcceleratorWaitList@amazon.com

 

[1] Volgens onderzoek uitgevoerd door EUIPO registreerde slechts 9% van de Europese MKB’s intellectuele eigendomsrechten tegenover 36% bij grotere bedrijven. https://www.clustercollaboration.eu/sites/default/files/news_attachment/roadmap_-_intellectual_property_action_plan.pdf

[2] 38% van de respondenten in een recente studie (IP SME scorecard, EUIPO 2019) gaven een gebrek aan kennis m.b.t. intellectuele eigendom aan als belangrijkste reden om hun merk niet te registreren.  https://www.clustercollaboration.eu/sites/default/files/news_attachment/roadmap_-_intellectual_property_action_plan.pdf

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-19-Amazon-Black-Friday-Week-/ Amazon Black Friday Week begint op vrijdag 20 november - scoor geweldige deals voor het te laat is! http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-19-Amazon-Black-Friday-Week-/ Vanaf vrijdag 20 november tot en met Black Friday op 27 november presenteert Amazon duizenden deals met hele hoge kortingen en ongelooflijk lage prijzen. Klanten kunnen cadeaus voor Sinterklaas en Kerstmis kopen, populaire producten in de categorieën speelgoed, beauty, wonen, elektronica en Amazon apparaten, duizenden feestaanbiedingen van kleine bedrijven en nog veel meer op amazon.nl/blackfriday - ontdek deals voor merken zoals Bose, Mattel, Logitech. Amazon Black Friday Week begint bijna! Vanaf aanstaande vrijdag 20 november tot en met 27 november (Black Friday) kunnen klanten duizenden geweldige Black Friday-aanbiedingen met lage prijzen scoren voor de mooiste geschenken via amazon.nl/blackfriday - of via de Amazon app. Bovendien zullen er de hele week dagelijks nieuwe Black Friday deals worden gelanceerd – mis ze niet, want veel van deze deals zijn slechts 24 uur beschikbaar. Klanten kunnen hun voordeel doen met heel veel aanbiedingen, van nieuwe gadgets en elektronica tot geliefd kinderspeelgoed, populaire woonartikelen en keukenspullen, actuele mode-accessoires en beautyfavorieten, zolang de voorraad strekt. Met geweldige aanbiedingen van lokale merken zoals Toni’s Chocolonely of Totaal Bed kunnen klanten via hun aankoop op amazon.nl bovendien kleine bedrijven en ondernemers steunen.

Zorg dat je de feestdrukte voor bent

"We zien dat Nederlandse klanten, dit jaar meer dan ooit, vroeg beginnen met hun inkopen voor de feestdagen op Amazon”, aldus Roeland Donker, Country Manager Benelux. “Met de meer dan 200 miljoen producten op Amazon.nl, hopen we dat wij klanten kunnen inspireren om voor hun familie en vrienden de juiste cadeaus te vinden. Wij zijn trots dat we de komende Black Friday Week elke dag duizenden deals kunnen presenteren op amazon.nl, van de alledaagse boodschappen tot de laatste ‘must-haves’.” Met de verlengde retourperiode, kunnen klanten met een gerust hart winkelen in de wetenschap dat de meeste artikelen die tot en met 31 december 2020 zijn verzonden, gratis kunnen worden geretourneerd tot 31 januari 2021.

Makkelijke bezorging, entertainment en plezier met Amazon Prime

Prime-leden in Nederland kunnen miljoenen items die in aanmerking komen voor gratis bezorging op de volgende dag kopen (zonder vereiste minimumbesteding). Daarnaast kunnen we meer dan een miljoen items dezelfde dag nog bezorgen met Prime. Prime-leden genieten met Prime Video ook van onbeperkte toegang tot prijswinnende speelfilms en televisieseries; gratis games en in-game content met Prime Gaming; onbeperkte foto-opslag via de Amazon Photo App; en nog veel meer. Ben je nog geen lid van Prime? Iedereen kan lid worden van Prime of een gratis 30-daagse proefperiode beginnen op Amazon.nl/primeday, en betalen via iDEAL of je creditcard.

Black Friday Deals Week Preview

De deals hieronder - en nog veel meer - zullen beschikbaar zijn via amazon.nl/blackfriday of via de Amazon App op verschillende dagen en tijden in de Black Friday week tussen 20 november en 27 november (zolang de voorraad strekt).

De beste Black Friday aanbiedingen zijn onder meer:

  • Bespaar tot 30% op de volledige collectie van McGregor New York
  • Bespaar tot 20% op Dahlia pocketverenmatrassen
  • Bespaar tot 25% op Tony’s Chocolonely chocolade
  • Tot 45% korting op een selectie van de video games
  • Bespaar tot 45% op Bose Koptelefoons & Speakers
  • Bespaar tot 20% op Mattel speelgoed
  • Bespaar tot 21% op Logitech audio systemen
  • Bespaar tot 25% op Beurer apparaten voor persoonlijke verzorging
  • Bespaar tot 30% op geselecteerde Bosch DIY producten
  • Bespaar tot 30% op alle Monopoly bordspellen
  • Bespaar tot 25% op Barbie
  • Tot 30% korting op Nescafe Dolce Gusto koffie cups
  • Bespaar 25€ op Kindle
  • Bespaar 45€ op Kindle Oasis
  • Bespaar 30€ op Echo, internationale versie en Echo Dot, internationale versie
  • Bespaar 30€ op Ring Stick Up Cam
  • Bespaar 60€ op de Ring Video Doorbell
  • Bespaar 100€ op de Ring Alarm

Nog meer manieren om voor de feestdagen te winkelen

Cadeauvinder: completeer inkopen voor de feestdagen met een selectie uit de cadeau inspiratielijsten en exclusieve storefronts via https://www.amazon.nl/kerstshop

De favoriete cadeautjes van Lieke van Lexmond en Bibi Breijman: ter inspiratie voor iedereen die zoekt naar bijzondere geschenken voor Sinterklaas en Kerstmis richt Amazon.nl de schijnwerpers op:

https://www.amazon.nl/bibibreijman

https://www.amazon.nl/liekevanlexmond

Hun cadeaulijsten bevatten de mooiste cadeaus van lokale bedrijven en zij presenteren een unieke assortiment fantastische gadgets, modieuze duurzame spullen en unieke hebbedingen op het gebied van wonen, mode en beauty.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-19-Celebrity-Storefront/ Amazon.nl lanceert cadeau inspiratielijsten van bekende Nederlanders http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-19-Celebrity-Storefront/ Lieke van Lexmond en Bibi Breijman onthullen op Amazon.nl hun favoriete Sinterklaas- en kerstcadeaus voor 2020. Amazon.nl onthult vandaag de celebrity cadeau inspiratielijsten van de populaire presentatrice en actrice Lieke van Lexmond en top content creator Bibi Breijman. De cadeau inspiratielijsten van Lieke en Bibi zijn te vinden op Amazon via amazon.nl/liekevanlexmond en amazon.nl/bibibreijman, maar ook via de Amazon App op iOS en Android zodat klanten altijd en overal kunnen shoppen. 

Tot en met 5 december zijn de cadeau inspiratielijsten van Lieke en Bibi de must-have shopping guide met ideeën voor creatief en vermakelijk speelgoed en cadeautjes voor Sinterklaas. De Sinterklaas inspiratielijsten bevatten producten voor verschillende leeftijdsgroepen en bieden een gevarieerde mix van cadeautjes die de fantasie van kinderen zullen prikkelen. Vanaf 24 november staan ook hun cadeau inspiratielijsten voor de Kerstperiode online, met ingenieuze gadgets, modieuze duurzame items, de mooiste producten voor in huis, mode en beauty voor je familie en je vrienden.

Met meer dan 200 miljoen beschikbare producten biedt Amazon.nl in Nederland een uniek aanbod van lokale en internationale aanbieders met een ongekend brede keuze. Met de cadeau inspiratielijsten van Lieke en Bibi volgt Amazon.nl een Amazon traditie die enkele jaren geleden begon in de Verenigde Staten, www.amazon.com/celebritystore. In deze tijd van het jaar, waarin iedereen probeert het perfecte cadeau te vinden voor hun dierbaren, laten klanten zich graag inspireren door de keuze van BN-ers.

"Wanneer ik aan Sinterklaas denk, denk ik terug aan de enorme spanning, uit volle borst zingen voor de open haard, bakjes water, wortels klaarzetten en bijna niet kunnen wachten tot de ochtend. Dan dit intense geluk als we wakker werden en soms de schoenen gevuld waren", aldus Lieke van Lexmond. "Ik wens dat onze kinderen met net zoveel plezier zullen terugdenken aan een heerlijke periode. Het krijgen van cadeaus zoals de Moon Calendar en kwaliteitsmomenten samen met ons het gezin maken, zijn zo essentieel en ik ben blij dat Amazon.nl zo veel keuze biedt". 

“Het voelt alsof deze feestdagen belangrijker zijn dan ooit om vreugde en inspiratie te geven aan degenen waar je van houdt”, aldus Bibi Breijman. “Ik kan me nog zo goed herinneren hoe  gespannen ik was als ik tijdens de Sinterklaastijd uit bed stapte... buiten was het nog donker en mijn ouders sliepen nog. Zachtjes sloop ik dan mijn kamertje uit richting de kachel, hopend op dat ene cadeau boven aan mijn verlanglijstje. Ik vier de Kerst graag samen met mijn geliefde, familie en vrienden en daarom heb ik voor mijn Sinterklaas- en kerstcadeau lijsten op Amazon.nl inspiratie toegevoegd voor iedereen.“

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-18-Amazon-en-Global-Optimism/ Amazon en Global Optimism verwelkomen Henkel en Signify in The Climate Pledge http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-18-Amazon-en-Global-Optimism/ Henkel treft betekenisvolle, wetenschappelijk onderbouwde maatregelen door het inzetten van duurzame energie, investeringen in duurzame gebouwen en het mobiliseren van leveranciers om de klimaatverandering aan te pakken. Signify, die eerder dit jaar al klimaatneutraliteit heeft gerealiseerd, sluit zich aan bij The Climate Pledge om samen te werken met andere ondertekenaars en best practices te delen. The Climate Pledge, een engagement dat ondermeer gedragen wordt door Amazon en Global Optimism, doet een oproep aan de onderschrijvers om dringend actie te ondernemen om de doelstellingen van het Klimaatakkoord van Parijs 10 jaar vroeger te behalen. Amazon en Global Optimism kondigen aan dat Henkel The Climate Pledge heeft aangesloten bij The Climate Pledge, een engagement om klimaatneutraal te zijn tegen 2040 - een decennium eerder dan de doelstellingen van het Klimaatakkoord van Parijs. Signify, die eerder dit jaar al klimaatneutraliteit heeft gerealiseerd, sluit zich aan bij The Climate Pledge om samen te werken met andere ondertekenaars en best practices te delen.

Onderschrijvers van The Climate Pledge engageren zich om:

  • De uitstoot van broeikasgassen regelmatig te meten en rapporteren;
  • De carbonisatiestrategieën te implementeren in lijn met het Klimaatakkoord van Parijs d.m.v. echte veranderingen in het bedrijfsbeleid en innovatie, zoals een verhoging van de efficiëntie, het inzetten van duurzame energie, de beperking van materiaal en andere maatregelen die de uitstoot van CO2 elimineren;
  • De resterende uitstoot te neutraliseren door bijkomende, kwantificeerbare, reële, permanente en sociaal lonende compensaties om tegen 2040 klimaatneutraal te zijn.

"Het ondertekenen van The Climate Pledge biedt bedrijven wereldwijd, de mogelijkheid collectief actie te ondernemen om onze planeet te beschermen tegen de verwoestende gevolgen van de klimaatverandering,” zegt Jeff Bezos, oprichter en CEO van Amazon. “We verwelkomen Henkel in onze strijd tegen de klimaatverandering en voor een betere toekomst voor iedereen. We zijn daarnaast erg verheugd dat ook Signify - dat eerder dit jaar klimaatneutraal werd - The Climate Pledge ondertekende met het doel samen te werken met andere leden en kennis te delen. Het leiderschap dat deze bedrijven tonen helpt ons om de overgang naar een klimaat neutrale economie te versnellen en de planeet te beschermen voor toekomstige generaties".

Henkels toewijding op het vlak van duurzaamheid is al tientallen jaren onderdeel van de bedrijfscultuur. Het bedrijf werkte al nauw samen met Amazon om duurzame innovatie te promoten; bijvoorbeeld om de klantervaring te verbeteren door het gebruik van nieuwe en duurzame verpakkingen. Het langetermijndoel van Henkel is om tegen 2040 klimaatpositief te zijn. Op korte termijn wil het bedrijf de ecologische voetafdruk van zijn productie verminderen met 65% tegen 2025 en met 75% tegen 2030. Vanaf datzelfde jaar zal ook alle elektriciteit die Henkel gebruikt, afkomstig zijn van duurzame bronnen. Tegen 2040 wil Henkel al zijn resterende fossiele brandstoffen die worden gebruikt in de productie geconverteerd hebben naar klimaatneutrale alternatieven en zal het overtollige klimaatneutrale energie leveren aan derden. Daarnaast wil Henkel zijn merken en technologie gebruiken om klanten en leveranciers te helpen de uitstoot van CO2 te beperken met 100 miljoen ton in de periode 2016-2025.

"De klimaatverandering is een globale uitdaging die collectieve actie vereist. Henkel wil een positieve bijdrage leveren in deze strijd. Gebaseerd op onze prestaties tot op heden en in lijn met onze ambities voor de komende jaren, zijn wij verheugd ons aan te sluiten bij de The Climate Pledge en deze te ondersteunen,” aldus Carsten Knobel, CEO van Henkel. “Samen met Amazon, Global Optimism en de andere onderschrijvers engageren wij ons om tastbare resultaten neer te zetten en om gezamenlijk actie te ondernemen om de opwarming van de aarde te beperken.”

Signify is wereldleider in verlichting en trad ook toe tot The Climate Pledge. Tijdens de Climate Change Conference (COP 21) van de VN in Parijs in december 2015 engageerde Signify zich om tegen 2020 klimaatneutraal te zullen werken. In september kondigde het bedrijf aan die doelstelling te hebben behaald en zijn positieve impact op het milieu en de maatschappij tegen 2025 te willen verdubbelen. Signify zal deelnemen aan The Climate Pledge om zijn ervaringen te delen en om andere deelnemende bedrijven aan te moedigen hun eigen CO2-programma's te versnellen.

“Wij zijn verheugd om ons aan te sluiten bij de The Climate Pledge gemeenschap omdat het bedrijven aanspoort de doelstellingen van het Parijse Klimaatakkoord tien jaar eerder te halen,” aldus Harry Verhaar, Head of Global Public and Government Affairs bij Signify. “Wij willen graag onze best practices delen met andere bedrijven en onze positieve impact op milieu en maatschappij vergroten;”

“Het akkoord van Parijs zette de lijnen uit voor alle landen, alle bedrijven en alle mensen om de klimaatcrisis aan te pakken en actie te ondernemen om te vermijden dat de aarde zou opwarmen met meer dan 1,5°C,” aldus Christiana Figueres, voormalig hoofd klimaatverandering bij de VN en mede-oprichtster van Global Optimism. “Door The Climate Pledge te onderschrijven, tonen deze bedrijven niet alleen hun ambities voor de toekomst, maar ook voor een herstel nu meteen. Hun acties en investeringen creëren broodnodige arbeidsplaatsen, zetten aan tot innovatie, regenereren de omgeving en helpen consumenten duurzamere producten te kopen. Het groeiend aantal bedrijven dat toetreedt tot The Climate Pledge en die alle op een wetenschappelijke manier handelen, stemt optimistisch.”

Vorig jaar richtten Amazon en Global Optimism The Climate Pledge op: een engagement om de doelstellingen van het Klimaatakkoord van Parijs 10 jaar eerder dan gepland te halen en om tegen 2040 klimaatneutraal te zijn. Amazon was het eerste bedrijf dat The Climate Pledge onderschreef. Inmiddels zijn dat er al dertien: Amazon, Best Buy, Henkel, Infosys, McKinstry, Mercedes-Benz, Oak View Group, Real Betis, Reckitt Benckiser, Schneider Electric, Siemens, Signify en Verizon. Op deze manier sturen zij een belangrijk signaal dat de vraag naar producten en diensten die de uitstoot van CO2 helpen verminderen snel zal stijgen.

 

Meer informatie via www.theclimatepledge.com.

 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-04-Palm-Springs/ Amazon bevestigt de hit van het Sundance Filmfestival: Amazon Exclusive Film Palm Springs, met Andy Samberg en Cristin Milioti beschikbaar op Amazon Prime Video http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-04-Palm-Springs/ Palm Springs geeft een frisse kijk op het genre 'romantische komedie' en zal begin 2021 exclusief verschijnen op Amazon Prime Video in Nederland Amazon Prime Video kondigde vandaag aan dat de langverwachte romantische komedie, Amazon Exclusive film Palm Springs, met Andy Samberg naast Cristin Milioti in de hoofdrol, direct en exclusief op Amazon Prime Video zal worden uitgebracht in Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De Amazon Exclusive film Palm Springs zal begin 2021 in Nederland gereleased worden. De film wordt gepresenteerd door Limelight, Lonely Island Classics en FilmNation Entertainment.

Palm Springs brak eerder dit jaar het record voor de grootste omzet in de geschiedenis van het Sundance Film Festival en heeft een 94% Rotten Tomatoes rating na de première op Hulu in de VS eerder dit jaar. "Palm Springs is de perfecte aanvulling op Prime Video's uitgebreide collectie van kwaliteitsfilms, die rechtstreeks en exclusief bekeken kunnen worden door Prime leden wereldwijd", aldus Brad Beale, Vice President, Worldwide Content Acquisition, Prime Video. "De film bevat boeiende en hilarische fragmenten van Andy Samberg, Cristin Milioti, J.K. Simmons en Peter Gallagher, Prime leden zullen verliefd worden op deze instant klassieker."

Andy Samberg gereageerde: “We zijn blij dat Palm Springs eindelijk een publiek buiten de VS gaat bereiken en hopen dat alle Prime leden in Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Nederland geniete van deze genre-brede film!”

Palm Springs volgt de zorgeloze Nyles (Andy Samberg) en het gereserveerde bruidsmeisje Sarah (Cristin Milioti) die een toevallige ontmoeting hebben op een bruiloft in Palm Springs. Het wordt al snel ingewikkeld als het paar niet in staat is om te ontsnappen van de locatie, zichzelf of aan elkaar. De sterren in de film zijn Andy Samberg (Nyles), Cristin Milioti (Sarah), J.K. Simmons (Roy), Meredith Hagner (Misty), Camila Mendes (Tala), Tyler Hoechlin (Abe) en Peter Gallagher (Howard). Palm Springs wordt geregisseerd door Max Barbakow en geschreven door Andy Siara. De film werd gefinancierd door Limelight en geproduceerd door Andy Samberg, Akiva Schaffer, Becky Sloviter, Jorma Taccone en Limelight-partners Dylan Sellers en Chris Parker. Gabby Revilla Lugo fungeert als uitvoerend producent. 

Palm Springs  sluit aan bij de duizenden films en tv-shows van de Prime Video catalogus, waaronder Amazon Originals Borat Subsequent Moviefilm, The Big Sick, The Marvelous Mrs. Maisel,  The Boys en Australische Originals zoals The Test: A New Era for Australia’s Team en LOL: Australia. Al deze titels zijn beschikbaar zonder extra kosten voor Prime leden. 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-04-Amazon-Prime-Video-Channels-lanceert-in-Nederland-/ Amazon Prime Video Channels lanceert in Nederland met Film1, Starzplay, hayu en nog veel meer, direct beschikbaar als add-on-abonnement voor Prime-leden http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-11-04-Amazon-Prime-Video-Channels-lanceert-in-Nederland-/ Prime leden kunnen vanaf nu een selectie van hun favoriete on demand televisieprogramma's, live streaming entertainment en filmkanalen, waaronder Film1, Starzplay en hayu, toevoegen aan hun Prime Video-beleving. Prime-leden kunnen overal en altijd lid worden en kijken met de Prime Video-app - een eenvoudige en makkelijke manier voor kijkers om hun favoriete tv-entertainment te kiezen.  Prime Video Channels is een aanvulling op de selectie populaire speelfilms en televisieprogramma's die met een Prime-lidmaatschap als stream beschikbaar zijn op Prime Video, waaronder Amazon Originals zoals Tom Clancy's Jack Ryan, The Boys, The Marvelous Mrs. Maisel, Borat Subsequent Moviefilm en lokale titels als Jiskefet en Bon Bini Holland 2.

Amazon Prime Video kondigde vandaag de lancering aan van Prime Video Channels in Nederland. Met Prime Video Channels kunnen Prime-leden nog meer uit hun lidmaatschap halen door hun favoriete tv-kanalen en streamingdiensten toe te voegen, zonder langdurig contract en op elk moment opzegbaar. Prime Video Channels-abonnementen die vanaf de lancering beschikbaar zijn, zijn onder meer Film1, Starzplay, hayu, Noggin by Nick Jr., MGM en nog veel meer. Bekijk ze waar en wanneer je maar wil op honderden apparaten, via de bestaande Prime Video-app.

"Het verheugt ons dat we met de lancering van Prime Video Channels in Nederland nog meer extra’s kunnen toevoegen aan de fantastische selectie voor Prime-leden," aldus Julian Monaghan, directeur Amazon Prime Video Channels EU. "Door de entertainmentbeleving van onze klanten binnen de Prime Video-app eenvoudiger te maken, kunnen onze leden nog makkelijker kiezen, lid worden en genieten van hun favoriete televisieshows en speelfilms van onze kanaalaanbieders, zoals Film1, Starzplay, hayu en Noggin by Nick Jr., bovenop het geweldige entertainment dat nu al met een Prime-lidmaatschap beschikbaar is via Prime Video."

Via Prime Video Channels kunnen Prime-leden zich abonneren en Academy Award-winnende speelfilms streamen zoals Film1's Parasite en hayu’s veelbesproken reality-series, waaronder Keeping up with the Kardashians en Real Housewives of Beverly Hills. Prime-leden kunnen zich ook abonneren op Channels met programma's voor het hele gezin, zoals Noggin by Nick Jr., een selectie premium Tv-series zoals The Act, Power Book II: Ghost plus gloednieuwe speelfilms van Starzplay, allemaal beschikbaar om direct te bekijken, met geselecteerde content die kan worden gedownload voor kijkplezier onderweg.

Prime Video Channels voegt zich bij de selectie van geweldig entertainment om naar te kijken op Prime Video, inclusief populaire speelfilms en televisieshows die bij een Prime lidmaatschap beschikbaar zijn om gratis te streamen, waaronder Amazon Originals als Tom Clancy’s Jack Ryan, The Boys, The Marvelous Mrs. Maisel, Star Trek: Picard, lokale titels zoals Jiskefet en Bon Bini Holland, en komende lanceringen van titels zoals The Grand Tour: Madagascar Special en The Wilds, de nieuwste filmreleases te huur of te koop in de Prime Video Store, en nu add-on tv-kanaalabonnementen via Prime Video Channels, allemaal beschikbaar via primevideo.com en de Prime Video-app op meerdere apparaten.

Voordelen van Prime Video Channels voor Prime-leden zijn onder meer:

• Selectie:

  • Duizenden nieuwe titels en speelfilms
  • Toegang tot on-demand en live streaming content
  • De nieuwste afleveringen van populaire televisieshows, beschikbaar op de dag van uitzending of de dag daarna

• Klantcontrole:

  • Makkelijk abonneren en kijken
  • Gratis proefperiodes van minstens 14 dagen voor alle kanalen
  • Download voor onderweg voor geselecteerde on demand content
  • Makkelijk op ieder moment opzegbaar

• Moeiteloze beleving

  • Eén overzichtelijke login-account en één facturatiemethode
  • Makkelijk vindbare content, allemaal verzameld in de Prime Video-app 
  • Gestroomlijnde afspeellijst en solide zoek- en bladerfunctie

Prime Video Channels zullen beschikbaar zijn via de bestaande Prime Video-app om overal en altijd te bekijken op geselecteerde smart Tv’s, iOs en Android mobiele apparaten, de Amazon Fire TV STick en nog veel meer. Kijk voor de complete lijst geschikte apparaten op: https://www.primevideo.com/watchanywhere.

Prime Video Channels-abonnementen en maandprijzen in euro's die bij de lancering in Nederland beschikbaar zijn, zijn onder meer:

  • Film1 (€5/maand): Altijd een goede film. Registreer je tot 31 december voor slechts €9,99 €5,00 per maand om te genieten van Film1's samengestelde selectie van Hollywood blockbusters, favoriete klassiekers en populaire films, waaronder hits als Knives Out, Amazing Grace en 4-voudige Academy Award-winnende Parasite.
  • Starzplay (€4,99/maand): Starzplay biedt wereldwijd het beste SVOD aanbod, met inbegrip van STARZ Original-series die op dezelfde dag als in de VS lanceren, zoals "Power Book II: Ghost", zorgvuldig samengestelde content zoals "Normal People" en "The Act". En een uitgebreide bibliotheek van populaire Hollywood films.
  • hayu (€5,99/maand): Bekijk duizenden uren topreality-tv, met meer dan 7.500 afleveringen van meer dan 250 realityshows, waaronder Keeping Up With the Kardashians.
  • Noggin door Nick Jr. (€3,99/maand): Duik in de wereld van leerplezier met Nick Jr. en zijn vrienden.
  • MGM (€3,99/maand): Hollywood hits en iconische TV shows van MGM.
  • Cinéart Presents (€3,99/maand): Film klassiekers.
  • Septemberfilm (€3,99/maand): Bekroonde arthouse films voor echte filmhuis- en festivalliefhebbers.
  • Crime + Investigation Play (€3,99/maand): Een ‘true crime’ kanaal - de waarheid moet worden achterhaald.
  • HISTORY Play (€3,99/maand): Ongelooflijke personages en geweldige verhalen - HISTORY leeft.
  • Acorn TV (€4,99/maand): Nieuwe en exclusieve shows van Britain & Beyond met fan favorieten.
  • Moji TV (€2,99/maand): Kinderen zien hier hun favoriete serie en films. Cool, veilig en leuk.
  • Fear (€3,99/maand): Bloedstollende thrillers, spanning en horror.
  • ShortsTV (€3,99/maand): Wereldwijd het belangrijkste 24/7 HD TV-kanaal met korte films.
  • OUTtv (€5,99/maand): LGBTQ + series, documentaires, bekroonde arthousefilms en OUT originals.
  • Turk op Video (€3,99/maand): Nieuwe blockbusters, actuele en klassieke hits uit Turkije.
]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-29-Greenland/ Greenland vanaf 13 November exclusief op Amazon Prime Video. http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-29-Greenland/ Wanneer een naderende wereldwijde catastrofe de mensheid dreigt te vernietigen heeft John Garrity (Gerard Butler) slechts vier dagen de tijd om zijn gezin in veiligheid te brengen. Terwijl de klok genadeloos tikt en de maatschappij wanhopig vervalt in chaos, moet hij alles uit de kast halen om zijn familie van New York naar een geheime militaire bunker op Groenland te brengen. Regisseur Ric Roman Waugh (Angel Has Fallen) en producent Basil Iwanyk (John Wick) werken samen met Gerard Butler in deze rampenfilm.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-27-American-Gods-S3/ The Godsfather Has Spoken http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-27-American-Gods-S3/ "American Gods" maker en uitvoerend producent Neil Gaiman kondigt, met een brief aan de fans, de première datum van Seizoen 3 aan. Het derde seizoen van de serie verschijnt op maandag 11 januari exclusief op Amazon Prime Video wereldwijd met uitzondering van de VS Amazon Prime Video kondigde vandaag de officiële première datum aan voor seizoen drie van de Amazon Original Serie, "American Gods". Het nieuwe seizoen gaat op maandag 11 januari wereldwijd in première op Amazon Prime Video, met uitzondering van de Verenigde Staten.

Maker en uitvoerend producent Neil Gaiman - de Godsfather zelf - publiceerde de onderstaande brief over wat te verwachten van het komende seizoen, de brief is gericht aan de fans van het boek en de serie:  

Toen we begonnen met het maken van seizoen drie van "American Gods", hadden we geen idee hoe actueel het zou zijn. We wisten dan we terug wilden keren naar waar de mensen van hielden en waarop ze reageerden in boek: dat het tijd was voor Shadow om naar het stadje Lakeside te gaan en te proberen zich te verliezen in het normale leven. 

En tegelijkertijd wilden we ons in het derde seizoen concentreren op de personages en hun reizen. Om Shadow een pad te laten zien dat geleid wordt door de Goden van zijn voorouders, meer zichzelf te worden terwijl hij beslist wie hij is en aan welke kant hij staat - die van de mensheid of die van de goden. 

We wisten ook dat we de show wilden vastleggen tegen de achtergrond van het Amerikaanse landschap. Om te onderzoeken wat "Amerika" betekent voor zijn volk en om te praten over immigrante - over alle verschillende mensen die naar dit geweldige land zijn gekomen en hun goden hebben meegebracht. Echter de nieuwe goden zoals telefoons, apps en glitters en glamour eisen onze aandacht en liefde op maar de oude goden willen ook weer iets te betekenen hebben.

Amerika moet voor ons allemaal zijn en "American Gods" moet dat reflecteren. Dit seizoen voelt het alsof het echt zo is. Het zit vol drama en emotie, het echte en het volkomen vreemde, en het bevat enkele van de mooiste optredens die de serie tot nu toe heeft gezien. Het brengt favoriete personages terug, sommigen op opmerkelijke manieren, en we zullen mensen en goden tegenkomen die we nog nooit eerder hebben ontmoet. Ik ben trots op onze briljante cast - van Ricky en Emily, van Yetide en Ian, Bruce, Demore, Omid en al de rest - en op wat schrijvers hebben gedaan om het verhaal weer 'back on track' te krijgen.

De strijd van de goden en het volk in seizoen drie van "American Gods" is de strijd van Amerika. We dachten dat het niet op het juiste moment zou komen toen we het in kaart brachten, en ik dacht ook niet dat het boek nog steeds relevant zou zijn toen ik het meer dan 20 jaar geleden schreef. Maar, ik ben blij dat het nu gebeurt, in een jaar waarin het voelt alsof er verschillende verhalen worden gehoord, geëerd en in de toekomst mogen veranderen. 

Heel erg bedankt, 
Neil Gaiman


American Gods wordt geproduceerd door Fremantle met uitvoerend producent Charles H. Eglee aan het roer, naast uitvoerende producenten Neil Gaiman, Anne Kenney, Damian Kindler, David Paul Francis, Mark Tinker, Ian McShane, Craig Cegielski en Stefanie Berk. De serie gaat op 11 januari (exclusief de Verenigde Staten) in première op Prime Video. In de Verenigde Staten zal de serie beschikbaar zijn op STARZ. 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-20-Borat-Subsequent-Moviefilm/ Borat Subsequent Moviefilm http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-20-Borat-Subsequent-Moviefilm/ De levering van de meest speciale steekpenningen aan het Amerikaanse regime die de ooit glorieuze natie Kazachstan ten goede komt. Geregisseerd door Jason Woliner
Geschreven door Sacha Baron Cohen & Anthony Hines & Dan Swimer & Peter Baynham & 
Erica Rivinoja & Dan Mazer & Jena Friedman & Lee Kern
Geproduceerd door Sacha Baron Cohen, Monica Levinson en Anthony Hines
Uitvoerend geproduceerd door Buddy Enright, Nicholas Hatton, Peter Baynham, Dan Mazer en Stuart Miller
Met in de hoofdrol Sacha Baron Cohen & Irina Nowak

#Borat

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-16-Amazon-Prime-Day-Wrap/ Amazon Prime Day 2020 noteert de twee belangrijkste dagen ooit voor het midden- en kleinbedrijf in Amazon Stores wereldwijd http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-16-Amazon-Prime-Day-Wrap/ Externe verkopers - waaronder voornamelijk kleine en middelgrote bedrijven - verkochten meer dan 3.5 miljard dollar tijdens Prime Day - een stijging van 59% op jaarbasis en overtrof daarmee de verkopen van Amazon’s retail business. Prime-leden bespaarden meer dan 1.4 miljard dollar vanwege de flinke kortingen en ongelooflijke deals tijdens dit tweedaagse evenement. Topcategorieën waren onder meer Wonen, Elektronica, Voeding & Persoonlijke verzorging , met als bestsellers producten als Echo Dot, Fire TV Stick 4K met Alexa Voice Remote, iRobot Roomba Robotstofzuiger, Lifestraw Personal Water Filter en Lego Star Wars Stormtrooper Helm. Externe verkopers - waaronder voornamelijk kleine en middelgrote bedrijven - verkochten meer dan 3.5 miljard dollar tijdens Prime Day - een stijging van 59% op jaarbasis en overtrof daarmee de verkopen van Amazon’s retail business

Prime-leden bespaarden meer dan 1.4 miljard dollar vanwege de flinke kortingen en ongelooflijke deals tijdens dit tweedaagse evenement. Topcategorieën waren onder meer Wonen, Elektronica, Voeding & Persoonlijke verzorging , met als bestsellers producten als Echo Dot, Fire TV Stick 4K met Alexa Voice Remote, iRobot Roomba Robotstofzuiger, Lifestraw Personal Water Filter en Lego Star Wars Stormtrooper Helm.

AMSTERDAM - 16 oktober 2020 - Na de lancering van Prime Day in India afgelopen augustus, heeft Amazon zojuist dit tweedaagse evenement afgesloten in 19 extra landen: VS, VK, VAE, Turkije, Spanje, Singapore, Nederland, Mexico, Luxemburg, Japan, Italië, Duitsland, Frankrijk, China, Canada, Brazilië, België, Oostenrijk, en Australië, met waanzinnige sales voor kleine bedrijven en hoge kortingen voor Prime-leden. Amazon heeft de Prime Day van dit jaar ontworpen om het midden- en kleinbedrijf steunen en heeft meer dan 18 miljard dollar beschikbaar gesteld om de groei van deze bedrijven te stimuleren tijdens dit shopping event. Deze Prime Day waren de twee belangrijkste dagen ooit binnen Amazon wereldwijd voor externe verkopers, waaronder voornamelijk kleine en middelgrote bedrijven. Verkopers behaalden record omzetten van in totaal meer dan 3.5 miljard dollar verspreid over de 19 deelnemende landen. Bovendien bespaarden Prime-leden meer dan 1.4 miljard dollar vanwege de duizenden aanbiedingen en beleefden zo een vliegende start van hun feestinkopen met flinke kortingen in iedere categorie.

"Dit jaar is voor veel kleine bedrijven zwaar geweest, en daarom zijn wij blij dat Prime Day voor deze bedrijven een evenement was dat alle verkooprecords versloeg met een totale omzet van 3.5 miljard dollar - een stijging van 59% in vergelijking met vorig jaar," aldus Jeff Wilke, CEO Worldwide Consumer. "We zijn ook trots dat Prime-leden meer dan 1.4 miljard dollar hebben bespaard, en wij kijken er naar uit om onze verkooppartners nog meer kansen te bieden om te groeien en onze klanten te laten genieten van kortingen tijdens het hele feestseizoen. Ik ben onze medewerkers en partners wereldwijd die Prime Day mogelijk hebben gemaakt ongelooflijk dankbaar, met name de teams in de frontlinie in onze distributiecentra en bezorgdiensten."

Prime-leden kochten geweldige deals binnen vrijwel het gehele productaanbod van kleine bedrijven en topmerken, met Wonen, Elektronica, Voeding & Persoonlijke verzorging en Knutselen als bestverkopende categorieën.

Bovendien konden Prime leden genieten van kortingen en ongelofelijke deals en een aantal van de meest gewilde producten inslaan zoals Echo Dot, Fire TV Stick 4K met Alexa Voice Remote, iRobot Roomba Robotstofzuiger, LifeStraw Personal Water Filter en Lego Star Wars Stormtrooper Helm.
 

Een aantal extra highlights van Amazon's Prime Day 2020.

Wereldwijde highlights van Prime Day 2020.

Het ondersteunen van kleine bedrijven

Amazon heeft in de aanloop naar Prime Day haar grootste actie ooit gehouden voor kleine bedrijven, met honderdduizenden aanbiedingen van kleine ondernemingen die tijdens het tweedaagse evenement wereldwijd beschikbaar waren.

  • Externe verkopers, waaronder voornamelijk kleine en middelgrote bedrijven, verkochten tijdens Prime Day meer dan 3.5 miljard dollar - een stijging van 59 % in vergelijking met PD19.
  • Verkopen van deze bedrijven maakten meer dan de helft uit van alle verkopen tijdens Prime Day, en overstegen daarmee de verkopen van Amazon's retail. De bestverkopende categorieën voor externe verkopers zijn onder andere Bedden- en linnengoed, Draadloze accessoires, Voeding & Persoonlijke verzorging,  Knutselen & Naaien en Gezondheid.
  • Meer dan 10 miljoen Prime-leden ondersteunden de kleine bedrijven in de tweeweekse aanloop naar Prime Day, en genereerden daarmee 900 miljoen dollar aan sales voor het kleinbedrijf tijdens de 'Besteed $10 en krijg $10 korting'- actie.

Prime besparingen

Met vroege aanbiedingen, kortingen en meer dan 1 miljoen deals hadden leden wereldwijd de kans om tijdens deze Prime Day fors te besparen.

  • Prime-leden bespaarden op Prime Day 2020 meer dan 1,4 miljard dollar.

Amazon apparaten

  • De Prime leden profiteerden van  heel veel korting op Amazon-apparaten tijdens Prime Day.  
  • Echo Dot was wereldwijd het meest populaire item dat op  Prime Day werd gekocht.
  • Apparaten met een geïntegreerde Alexa functie behaalden een record aan verkoop tijdens Prime Day, de meest populaire items tijdens Prime Day waren Bose Quiet Comfort 35 (Series II) Draadloze koptelefoons, Fitbit Versa 2 Health en Fitness Smartwatch.
  • Klanten kochten zelfs nog meer Fire TV Edition Smart TV's dan tijdens vorige Prime Day-evenementen en kochten een record aantal FTVE-tv's van merken zoals Toshiba en Insignia.

Prime Day Bestsellers per land

Leden deden hun inkopen verspreid over vrijwel het gehele productaanbod, waaronder elektronica, beauty, mode, levensmiddelen, speelgoed, meubels, dagelijkse benodigdheden, schoolspullen en nog veel meer.

Wereldwijd:

  • Topcategorieën wereldwijd zijn onder andere Elektronica en Voeding & Persoonlijke verzorging.
  • Een aantal van de meest populaire producten die op Prime Day verkocht werden, uit de Amazon gift guides, waren onder meer Echo Dot, Fire TV Stick 4K met Alexa Voice Remote, iRobot Roomba Robotstofzuiger, LifeStraw Personal Water Filter en Lego Star Wars Stormtrooper Helm.

Dit zijn een aantal van de bestverkopende deals wereldwijd, met uitzondering van apparaten:

  • Verenigde Staten: iRobot Roomba Robotstofzuiger, MyQ Wireless & WiFi Enabled Smart opener voor garagedeuren, LifeStraw Personal Water Filter, Goli Appel Cider Azijn Vitaminen en Kids Against Maturity: Kaartspel voor Kinderen en Families.
  • Verenigd Koninkrijk:· Shark Upright stofzuiger, Celebrations Chocolade box, Halloween Party Bag Speelgoed, Oral-B Smart 6 6000N CrossAction Elektrische Tandenborstel.
  • Verenigde Arabische Emiraten: Listerine Cool Mint Mondwater, Sony Extra Bass Smartphone Headset met Mic Koptelefoon, Nescafe Dolce Mini Me Koffiemachine.
  • Turkije: HP Laptop, Baby Turco Islak Havlu Mendil en Familia Plus Papieren Handdoeken.
  • Spanje: Finish Powerball All in 1 Max Wasmiddel, L'Oréal Paris Men Expert - 24H Hydra Energetic Daily Moisturizer, BRITA MAXTRA Universele Cartridge en Oral B CrossAction Elektrische Tandenborstel.
  • Singapore: Cocolife Coconut Water, Learning Resources Sight Word Auditory Learning Game, Wolf Blass Red Label, Australia Cabernet Merlot, LEGO Classic 10698 Large Creative bouwstenen.
  • Nederland: Lego Star Wars Stormtrooper Helm, Dettol schoonmaakdoekjes Power & Fresh, Oral-B Pro CrossAction Elektrische Tandenborstel.
  • Mexico: Lloyd’s WiFi Smart Bulb Compatible met Alexa, iOS, Android and Google Assistant, Lysol Multipurpose Desinfecteermiddel en TECHVIDA Automatic Water Dispenser.
  • Luxemburg: Christmas Magic Yankee Kaars, SanDisk Extreme microSDXC Memory Card en Sagrotan Desinfecterende Gel met Aloë Vera.
  • Japan: SwitchBot, Wasmiddel van Wide Hiter en Waterflessen van I Ro Ha Su.
  • Italië: FIFA 21 Playstation 4, Met PS5 Upgrade, Borbone Nespresso Koffie Capsules en Beschermend Gezichtsmasker FFP2 By Jiandi.
  • France: Pampers Premium Protection luiers, Braun Oral-B Pro 2 2500 Elektrische Tandenborstel en het Harry Potter Hedwig LEGO Set.
  • Duitsland en Oostenrijk:· SanDisk Extreme microSDXC Geheugenkaart (128 GB), Lavazza Koffiebonen- Caffè Crema Classico, Tefal Jamie Oliver Pan.
  • China: L'Oreal Paris Golden Age Repair Cream, Dove Creme Body Scrub, Western Digital Desktop External Hard Drive, Philips Sonicare Vervangende Borstelkop.
  • Canada: LifeStraw Personal Water Filter, Govee LED Light Strip geschikt voor Alexa, All Natural Advice Anti-Aging Vitamine C Serum, Snelkookpan van Duo Nova, Donut Shop Variety Box Keurig K-Cup Pods.
  • Brazilië: Positivo Wi-Fi Smart LED Lamp Compatibel met Alexa, Faber-Castell Highlighter Pen, 6 Pastel Colors, Lysoform Desinfectiemiddel.
  • België: SanDisk Extreme microSDXC UHS-I Geheugenkaart 128 GB, Sagrotan Hand Desinfectiemiddel Gel met Aloe Vera en Samsung Internal SSD.
  • Australië: Philips Hue Smart Lighting, Skin Care van WELEDA en Palmolive.

Logistiek en Fulfilment

Amazon kondigde afgelopen maand aan dat het 100.000 extra reguliere fulltime en parttime werknemers werft voor haar distributiecentra en logistieke netwerk binnen de Verenigde Staten en Canada. Met meer dan 150 nieuwe procesverbeteringen en veiligheidsmaatregelen, die de afgelopen maanden zijn ingevoerd, kunnen deze permanente aanstellingen veilig werken naast de honderdduizenden andere werknemers binnen het huidige netwerk van Amazon, en zo een snelle en efficiënte bezorging garanderen.

  • De snelste Prime Day bezorging  werd bezorgd in 29 minuten en 54 seconden, daarnaast hebben Prime-leden in de Verenigde Staten aanstaande zaterdag als meest populaire bezorg-dag geselecteerd.

 

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-12-Yearly-Departed/ Amazon Prime Video neemt afscheid van het jaar 2020 met de nieuwe komedie special ’Yearly Departed’ gehost door Phoebe Robinson. http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-12-Yearly-Departed/ Amazon Prime Video neemt afscheid van het jaar 2020 met de nieuwe komedie special Yearly Departed, een komische herdenking voor een jaar dat nog niet voorbij is. Uitvoerend producent van de special, Rachel Brosnahan (The Marvelous Mrs. Maisel), zal zelf ook in de special te zien zijn. De special wordt gehost door multitalent en comédienne Phoebe Robinson (2 Dope Queens). Yearly Departed verschijnt deze winter exclusief op Prime Video in meer dan 240 landen en gebieden wereldwijd. Yearly Departed is een serie over het jaar 2020, waarin een line-up van alleen maar comédiennes je van alles van het afgelopen jaar laten zien. Van casual seks tot beige pleisters en alles daartussenin wat we in 2020 “verloren” hebben. Een jaar van maatschappelijke onrust, ziekte, een Japanse reuzenhoornaar en bananenbrood, in Yearly Departed krijgt het jaar 2020 alle aandacht die het verdient. Mede mogelijk gemaakt door een aantal van de meest komische vrouwen ter wereld. Yearly Departed wordt geproduceerd door Rachel Brosnahan, Paige Simpson, David Jammy, Katy Mullan, Samantha Ressler, Nathalie Love en Bess Kalb, waarbij Kalb ook de hoofdschrijver is. Emmy Award-nominee Linda Mendoza (Tiffany Haddish Presents: They Ready) is regisseur van Yearly Departed voor Amazon Studios en Done + Dusted.

“Ik kan me geen betere manier voorstellen, dan enkele van 's werelds meest komische vrouwen het laatste woord te geven, om dit onverklaarbaar jaar afsluiten. Ik ben dankbaar dat onze partners, Amazon Prime Video, We The Women, Bess Kalb en Done + Dusted, ons deze kans die wij hebben gegeven om gezamenlijk te helen door middel van veel te lachen," zei Brosnahan.

Robinson voegde eraan toe: "Ik ben klaar om 2020 in brand te steken, net alsof ik aan het barbecueën ben op een familiebijeenkomst. Alle gekkigheid op een stokje, de wereld is op dit moment stressvol en verwarrend, dus ik ben vereerd om te helpen ieders gedachten te verzetten met wat broodnodige komedie terwijl ik een nieuwe pruik draag".

“Gezien de gebeurtenissen van 2020 kunnen we niet wachten om het glas te heffen met deze groep hilarische vrouwen, onder leiding van de ongelooflijke Rachel Brosnahan!" zei Jennifer Salke, Head of Amazon Studios. "Rachel, Bess, en het Done + Dusted team geven ons samen met Phoebe Robinson de broodnodige humor om dit jaar te beëindigen."

Yearly Departed is vanaf deze winter exclusief op Prime Video te zien in meer dan 240 landen en gebieden wereldwijd.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-12-Prime-Day-pressrelease/ Prime Day-deals onthuld: dit zijn de beste deals op 13 en 14 oktober http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-12-Prime-Day-pressrelease/ Prime Day begint dinsdag 13 oktober om 00.00 uur en duurt 48 uur - twee dagen met duizenden aanbiedingen op Amazon.nl. Producten van topmerken staan centraal, inclusief must-haves uit de categorieën elektronica, speelgoed, wonen, klussen en nog veel meer. Nog even en dan start op 13 oktober om 00:00 uur 's nachts Prime Day op Amazon.nl met twee dagen vol onmisbare aanbiedingen. Prime-leden krijgen toegang tot duizenden deals waaronder de meest populaire en geliefde merken en must-haves in elke categorie; elektronica, speelgoed, wonen, klussen en meer. Klanten kunnen ook shoppen voor de beste deals van Amazon Launchpad - het nieuwste programma van Amazon.nl - met de meest innovatieve producten, bedacht en ontwikkeld door de slimste koppen in Nederland, Europa en de rest van de wereld.

Deals scoren met Amazons Lightning Deals op Amazon.nl

Naast de beste dagdeals van bekende merken en producten zijn er voor Prime-leden tijdelijke deals beschikbaar, Lightning deals, die tijdens het tweedaagse evenement elk uur worden gelanceerd met hele scherpe prijzen. Voorbeelden van de beste aanbiedingen zijn kortingen op (Bosch, Bose, Philips, Acer, Logitech). Goed om te weten: Lightning deals zijn tijdelijk en beperkt beschikbaar, kunnen snel uitverkocht raken en op verschillende momenten terugkeren. Om tijdens de 48 uur van Prime Day van de hoogste kortingen te profiteren, raden we klanten aan de website regelmatig te checken, want de deals selectie wordt voortdurend ververst.

Het belangrijkste shopadres voor Prime-leden in Nederland is Amazon.nl/primeday. Verder kunnen Prime-leden ook de Amazon App gebruiken om overal en op elk gewenst moment te shoppen zodat zij geen enkele deal hoeven te missen. Nog geen Prime-lid? Iedereen kan zich aanmelden voor Amazon Prime, of het lidmaatschap 30 dagen gratis uitproberen. Meer informatie op Amazon.nl/primeday of Amazon.nl/prime. Je kunt betalen met iDEAL of creditcard. Voorheen konden klanten in Nederland lid worden van Prime via Amazon.de, maar nieuwe Prime-leden kunnen zich nu registreren voor het nieuwe Nederlandse Prime-programma via Amazon.nl/prime.

Als lid kun je onder andere de volgende Prime Day deals verwachten:

Elektronica: tot €200 korting op OnePlus 8 en tot €150 korting op OnePlus 8 Pro, sterk in prijs verlaagde Bose-producten, tot 20% korting op Acer laptops en tot 35% korting op geselecteerde Logitech producten.

Wonen en klussen: tot 30% korting op Philips Hue White & Color Ambiance E27 2-delige starter set bluetooth en tot 30% korting op Bosch Home, Lawn & Garden.

DVD en Video Games: tot 30% korting op Dvd’s en tot 35% korting op geselecteerde video games.

Keuken: tot 30% korting op keukenapparatuur van Philips.

Gezondheid & persoonlijke verzorging: tot 30% korting op persoonlijke verzorgingsproducten van Philips.

Prime Video: Prime -leden krijgen, tot en met 14 oktober, tot 50% korting op geweldige films die ze kunnen huren of kopen via Prime Video. We bieden bijvoorbeeld de volgende films te koop voor €4,99: Star Wars: The Rise of Skywalker, Sonic en Jurassic World: Fallen Kingdom. Een selectie van geweldige films is ook te huur voor slechts €1,99, onder andere Jumanji: The Next Level, Birds Of Prey And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn en Spider-Man: Far From Home.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-06-James-May-Oh-Cook/ Amazon Prime Video kondigt ‘James May: Oh Cook’ aan, een korte, zoete en hartige kookserie door James May die bekend is van The Grand Tour http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-10-06-James-May-Oh-Cook/ Amazon Prime Video kondigt vandaag James May: Oh Cook aan, een zeven-delige Amazon Original serie die is opgenomen zonder script. De serie is gebaseerd op James zijn eerste kookboek: ‘Oh Cook! 60 easy recipes that any idiot can make’, die op 1 oktober 2020 gepubliceerd wordt door Pavilion Books. De titel is geïnspireerd op de beruchte slogan van The Grand Tour presentator, James May: Oh, Cook. Het is een kookserie, maar dan vanuit het perspectief van iemand die niet echt kan koken. In de serie zal James de kijkers laten zien dat als je een paar dingen redelijk goed kunt koken, je eigenlijk alles kunt koken. In de serie zal James een selectie van de zestig recepten proberen te maken die hij ook heeft moeten maken voor zijn komende kookboek. Elke aflevering behandelt een specifiek culinair thema, waaronder pasta, klassiekers uit de pub, Indiaas, cake en bakken en braden. Elke aflevering zal uit deze thema’s drie recepten bevatten en daarnaast nog een aantal heel snel en gemakkelijk te maken recepten.

“Ik ben blij dat ik weer samenwerk met Amazon Prime Video. En deze keer op een manier die je misschien nog niet eerder van mij gezien hebt,” zegt James, “Ik ben nu op een leeftijd dat ik het grootste deel van mijn dag besteed aan het nadenken over mijn volgende maaltijd, dus ik heb er een tv-serie over gemaakt. Het koken van je eigen curry is zoveel bevredigender dan het bestellen van een afhaalmaaltijd, ook al smaakt het niet zo lekker.”

De 7 x 30 minuten durende serie wordt later dit jaar wereldwijd gelanceerd op Prime Video.

]]>
/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-01-Launchpad-introduction/ Amazon introduceert Amazon Launchpad op Amazon.nl http://amazon-pers.nl/Top-Navi/RSS/Persbericht/amazon/nl/2020/2020-01-01-Launchpad-introduction/ Vanaf vandaag kunnen klanten op Amazon.nl de meest innovatieve producten ontdekken, bedacht en ontwikkeld door de slimste koppen in Nederland, Europa en de rest van de wereld. Met Launchpad kunnen start-ups hun geweldige ideeën eenvoudig lanceren en kunnen zij hun producten aan miljoenen Amazon-klanten wereldwijd verkopen en distribueren. Voordelen zijn gestroomlijnde on-boarding, productpagina’s op maat, een uitgebreid marketingpakket en toegang tot het wereldwijde fulfillment-netwerk van Amazon. Amazon.nl start vandaag met Amazon Launchpad: een programma dat het voor Nederlandse start-ups makkelijk maakt om hun producten te lanceren, te verkopen en te distribueren aan miljoenen klanten op amazon.nl en Amazon-winkels over de hele wereld. Klanten van Amazon profiteren van een uniek en innovatief productaanbod: Launchpad van amazon.nl bevat duizenden artikelen in vijf categorieën variërend van gezondheid en beauty, elektronica, wonen, baby en speelgoed tot en met eten en drinken.

Nederlandse start-ups krijgen uitgebreide ondersteuning tijdens het onboarden met productpagina’s op maat en specifieke marketingtools, en ze kunnen gebruikmaken van Amazon’s wereldwijde fulfillment-netwerk en klantenservice. Producten komen ook voor Amazon Prime in aanmerking en zijn beschikbaar voor meer dan 150 miljoen Prime-leden over de hele wereld. Met Amazon Launchpad kunnen start-ups veel uitdagingen, die zich bij het lanceren van een nieuw product kunnen voordoen, overwinnen door gebruik te maken van de retailexpertise en infrastructuur van Amazon. Op die manier kunnen ze bekendheid creëren en de verkoop stimuleren.

François Saugier, vicepresident van EU Seller Services bij Amazon: “Nieuwe producten succesvol in de markt zetten, kan net zo lastig zijn als het bedenken en produceren ervan. Amazon Launchpad is er voor de bedenkers. Wij ondersteunen hen onder meer met fulfillment-oplossingen, klantenservice en dedicated merchandise. Zo kunnen zij zich concentreren op wat zij het beste doen: gave producten ontwikkelen die het leven van klanten verbeteren. Klanten hebben ook toegang tot een speciaal storefront met baanbrekende producten van aanstormend Nederlands talent.”

Roeland Donker, country manager Benelux: “Bij Amazon is innovatie onderdeel van onze cultuur. En net zoals wij energie krijgen van het bedenken van nieuwe dingen voor onze klanten, laten wij ons graag inspireren door kleine bedrijven en ondernemers die hetzelfde doen. Doordat innovaties binnen de start-upcommunity elkaar razendsnel opvolgen, helpt Amazon Launchpad Nederlandse start-ups zo snel mogelijk naam te maken binnen Nederland en hun unieke producten door miljoenen Amazon-klanten wereldwijd te laten ontdekken.”

Nauw samenwerken met de Nederlandse start-up-scene

Voor de lancering op amazon.nl werkt Amazon Launchpad samen met toonaangevende crowdfundingsites, incubators, accelerators en durfkapitalisten om fantastische producten van start-ups bij lokale klanten te krijgen. Amazon Launchpad biedt start-ups een scala van diensten om een vliegende start te maken.

  • Branding: Door productpagina’s op maat komen de producten door middel van foto’s en video’s tot leven. Oprichters vertellen er hun verhaal en kunnen een persoonlijke connectie met klanten maken, bijvoorbeeld met een Q&A over de start-up.
  • Klantbereik: De krachtigste marketingtools van Amazon, zoals merchandised placements en gepersonaliseerde aanbevelingen, geven producten van start-ups extra zichtbaarheid.
  • De beste fulfillment en klantenservice: Start-ups hebben toegang tot Amazon’s wereldwijde fulfillment-netwerk, snelle en gratis verzending met Amazon Prime en Amazon’s klantenservice.
  • Wereldwijde uitbreiding: Amazon Launchpad kan start-ups helpen om wereldwijd uit te breiden door middel van kosteneffectieve supply chain-oplossingen en marketingprogramma’s in Amazon-winkels over de hele wereld.

Een paar Nederlandse start-ups die meedoen aan Amazon Launchpad:

  • Knops – oorbescherming die verschillende soorten geluid filtert en geschikt is voor op het werk, maar ook tijdens muziekconcerten en reizen;
  • Propeaq – actieve blauwlichtbrillen die wereldreizigers en nachtarbeiders helpen zich aan te passen aan een nieuw slaapritme, en die topsporters nieuwe energie geven;
  • LoafNest – voor het bakken van smakelijk, ambachtelijk brood; geen kneedwerk, geen opruimwerk en geen knoeiboel.

Ontdek de Amazon Launchpad-deals tijdens de komende Prime Day

Tijdens de eerste Amazon Prime Day voor Nederlandse klanten op Amazon.nl op 13 en 14 oktober 2020 komen Nederlandse start-ups van Amazon Launchpad met veel spannende deals. Start-ups geven kortingen tot wel dertig procent – een geweldige kans om eens een paar nieuwe productinnovaties te testen. Klanten kunnen rekenen op kortingen van de best verkopende Europese start-ups van Amazon Launchpad, waaronder 1001 Remedies (een duurzaam en luxueus schoonheidsmerk), Soundboks (de luidste draagbare luidspreker ter wereld) en Larq (een zelfreinigende waterfles).

De Nederlandse verkooppartners van Amazon doen het goed in de EU

Amazon heeft het afgelopen jaar meer dan 18 miljard euro geïnvesteerd in tools, services en infrastructuur om de verkooppartners te helpen slagen. Duizenden in Nederland gevestigde bedrijven verkopen via het pan-Europese Fulfillment by Amazon-programma aan Amazon-winkels in de hele EU, en veel van die bedrijven doen het goed: meer dan 500 kleine en middelgrote Nederlandse ondernemingen die hun producten in Amazon-winkels verkopen, hebben in 2019 voor meer dan 100.000 euro verkocht, en bijna 200 voor meer dan 500.000 euro. Fulfillment by Amazon (FBA) beperkt zich niet tot het land van herkomst van de ondernemer, maar helpt bedrijven ook bij de stap naar het buitenland.

]]>