Maak je klaar voor een spectaculaire Prime Day op 11 en 12 juli

Prime Day is terug met grote besparingen op een selectie van items van merken zoals Philips, Samsung, Lego, Bosch, De'Longhi, Douwe Egberts, Robijn of Andrelon

21-06-2023  Spectaculaire Prime Day op 11 en 12 juli

21/06/2023 | Amsterdam

Het aftellen is begonnen voor Amazon’s Prime Day. Vanaf 11 juli 00:00:00 uur tot en met 12 juli kunnen Prime-leden de beste deals scoren op duizenden geselecteerde producten met grote kortingen op topproducten van nationale en internationale merken. Ook dit jaar zullen er weer diverse deals te vinden zijn van Nederlandse verkooppartners van Amazon, waarvan de meeste kleine en middelgrote bedrijven zijn. Wat je ook wilt kopen, Prime helpt klanten het maximale uit Amazon te halen.

"Ook dit jaar verrassen we onze Prime-leden wederom met geweldige deals en exclusieve kortingen tijdens Prime Day ", zegt Roeland Donker, Country Manager Amazon Nederland. "Daarnaast kunnen klanten zich verheugen op een bijzondere aftrap van het evenement, waarbij Prime-leden speciale Prime-momenten kunnen winnen en een aantal geheime deals kunnen scoren, houd voor deze unieke kansen onze website en socials in de gaten."

Shoppen en besparen

Prime-leden kunnen nu al shoppen, iedereen heeft nu al toegang tot deals voor veel must-have producten van merken zoals Philips, Samsung, Lego, Bosch, De'Longhi, Douwe Egberts, Robijn, Andrélon

● Profiteer van grote kortingen op Amazon-apparaten: Prime-leden kunnen besparen op geselecteerde Amazon-apparaten, waaronder de Echo, Kindle en Fire TV Stick.

● Bekijk gepersonaliseerde aanbiedingen: Op de Amazon-homepage kunnen Prime-leden door speciaal samengestelde assortimenten van Prime Day-deals bladeren, waaronder "Deals gerelateerd aan jouw interesses", "Deals van merken die je leuk vindt" en "Deals voor jou met een waardering van 4+ sterren."

Bereid je voor op Prime Day

Voor toegang tot de meest gewilde deals zijn er verschillende manieren waarop consumenten zich kunnen voorbereiden op Prime Day.

● Word lid van Prime: Klanten kunnen voor €2,99 lid worden van Prime of een gratis proefperiode van 30 dagen starten op amazon.nl/primeday .

● Stel Deal Alerts in voor persoonlijke aanbevelingen: Prime-leden kunnen zich aanmelden om dealmeldingen te ontvangen over producten die gerelateerd zijn aan hun recente Amazon-zoekopdrachten en onlangs bekeken items.

Ga voor al het laatste nieuws over Prime Day naar amazon.nl/primeday .