Amazon.nl kondigt het grootste aantal deals ooit aan voor Black Friday Week en het 48-uur durende Black Friday Event

Tijdens Black Friday week en het 48-uur durende Black Friday event zijn er duizenden deals beschikbaar, waaronder geweldige kortingen op Acer, Bosch, Garmin, geselecteerde Amazon apparaten zoals Kindle en Echo Dot, en populair speelgoed van LEGO, Disney, Playmobil, L.O.L. Surprise en nog veel meer.

19/11/2021 | Amsterdam

Prime-leden kunnen voor deze feestdagen vertrouwen op gratis en snelle bezorging van miljoenen items.

Tijdens Black Friday kunnen klanten kleine bedrijven ondersteunen en duizenden deals scoren van lokale verkopers, waaronder fitness artikelen van Gorilla Sports, gereedschap van Vonroc en babydekentjes van Koeka.

De feestdagen komen eraan. In deze tijd van het jaar gaan veel Nederlanders op zoek naar de beste cadeaus voor de aantrekkelijkste prijzen, en deze zijn natuurlijk te vinden op Amazon.nl. Black Friday week begint dit jaar op 19 november en duurt maar liefst elf dagen. Het hoogtepunt van Black Friday Week vindt plaats rondom Black Friday. Black Friday op Amazon.nl begint al op donderdag 25 november (00:01) en duurt tot en met vrijdag 26 november (23:59). Hoewel klanten altijd aantrekkelijke aanbiedingen kunnen vinden op Amazon.nl, wordt Black Friday dit jaar wel heel bijzonder omdat het 48 uur duurt en meer deals biedt dan ooit tevoren. Dankzij de verlengde retourtermijn bij Amazon, kunnen klanten de meeste producten die vanaf nu tot en met 31 december 2021 worden aangeschaft, gratis retourneren tot en met 31 januari 2022. Zolang de voorraad strekt zijn er topdeals te vinden op amazon.nl/blackfriday en via de Amazon app.

De beste aanbiedingen voor de feestdagen

Voor klanten zijn er veel must-have artikelen en cadeaus beschikbaar, van nieuwe gadgets en elektronica van Bose, Bang & Olufsenen Sony, tot favoriet kinderspeelgoed en babyproducten van Disney, Playmobil, Philips Avent en Pampers. Ook woon- en keukenproducten van Withings, iRobot, Philips Hue en Nescafe, fashion items van Hackett, Levi's, Pepe Jeans, Scotch & Soda en Tom Taylor, evenals de populaire merken Bosch Garden, Fiskars en Bosch Professional voor iedereen die van tuinieren en klussen houdt. Bovendien zijn er mooie aanbiedingen op Amazon apparaten zoals Kindle, Kindle Oasis, Echo en Ring camera's. Tot slot kunnen klanten tijdens Black Friday week aanbiedingen vinden bij de lokale verkooppartners van Amazon, waaronder talloze partners uit het midden- en kleinbedrijf.

"Nederlanders zijn liefhebbers van koopjes. Wij bieden, tijdens deze editie van Black Friday, meer deals dan ooit tevoren met kortingen tot wel 50%. Naast het koopjesevent is Black Friday natuurlijk ook een fantastisch moment om het enorme aanbod op Amazon.nl te ontdekken. Inmiddels bieden wij meer dan 500 miljoen producten in ruim 30 categorieën aan," aldus Roeland Donker, Country Manager Benelux.

Black Friday Week Deals Preview

Topdeals tijdens Amazon’s Black Friday week, van 19 november tot en met 24 november, zijn onder meer:

• Tot 50% korting op Echo Dot (internationale versie)
• Tot 28% korting op Kindle

• Tot 40% korting op geselecteerde Bose-hoofdtelefoons en luidsprekers

• Tot 30% korting op geselecteerde Logitech G & Astro Gaming Accessoires

• Tot 30% korting op geselecteerde Chromebooks van Acer, HP of Lenovo

• Tot 25% korting op geselecteerde Bang & Olufsen-koptelefoons en -luidsprekers

• Tot 44% korting op gescelecteerd speelgoed van LEGO

• Tot 30% korting op geselecteerd speelgoed van Playmobil

• Tot 30% korting op geselecteerde Huawei Gadgets

• Tot 28% korting op geselecteerde Fiskars-tools

• Tot 25% korting op Tile Bluetooth Tracker

• Tot 50% korting op geselecteerde Pepe Jeans

Speciale deals van onze verkooppartners

• Tot 35% korting op fitness artikelen van Gorilla Sports

• Tot 35% korting op Vonroc gereedschap

• Tot 25% korting op Koeka babydekentjes

• Tot 30% korting op Eufy Smart Home aanbod

• Tot €150 korting op Emma matrassen en kussens

• Tot 25% korting op Gadgy woon- en keuken producten

• Tot 20% korting op 4gold plant-based proteïne repen

Snelle, Gratis en GemakkelijkeBezorgopties

Prime-leden kunnen kiezen uit miljoenen items die in aanmerking komen voor gratis en snelle bezorging, zonder een minimum aankoopbedrag. Prime-leden kunnen genieten van ongelimiteerde toegang tot award-winnende films en tv-series; gratis games en in-game-content met Prime Gaming, en nog veel meer. De basis van het Prime-lidmaatschap is onbeperkte snelle en gratis bezorging. Amazon Prime lidmaatschap is beschikbaar voor €2,99 per maand, via iDEAL of Creditcard. Klanten kunnen zich inschrijven voor een 30-dagen gratis proefperiode via www.amazon.nl/prime.

Tips om te Shoppen op Amazon.nl voor de Feestdagen

De allermooiste geschenken: klanten kunnen cadeautips voor vrienden en familie vinden op amazon.nl/cadeaus.

Sinterklaaswinkel: een uitgebreide selectie speelgoed voor verschillende leeftijdsgroepen vind je op amazon.nl/Sinterklaas.

Toy History: Amazon.nl is een samenwerking aangegaan met het Oude Ambachten & Speelgoed Museum om te ontdekken welke kinderspeelgoed uit de afgelopen 60 jaar het meest geliefd was onder Nederlanders. Klanten kunnen dit speelgoed en nog veel meer inspiratie voor de komende feestdagen vinden op amazon.nl/toyhistory.