Amazon.nl doneert kerstcadeaus aan Het Vergeten Kind en verrast kwetsbare kinderen met de "Heppie Box"

Stichting Het Vergeten Kind zet zich in voor de duizenden kinderen in Nederland die opgroeien in een moeilijke thuissituatie of zelfs niet meer thuis kunnen wonen. Tijdens deze kerstperiode werken Het Vergeten Kind en Amazon.nl samen om bijna 200 kinderen en gezinnen blij te maken met een leuke verrassing.

2020-12-16 Donation Het Vergeten Kind

16/12/2020 | Aboutamazon.com

Vandaag heeft Roeland Donker de Heppie Boxen geschonken aan Jeroen van Woudenberg, Senior Relations van het Vergeten Kind.

Omdat voor sommige kinderen de zeer geliefde vakantie naar het Hotel Heppie werd geannuleerd vanwege de aanhoudende impact van het Covid-19 virus, hebben Amazon.nl en Het Vergeten Kind het idee bedacht om iets aan de kinderen te geven dat een glimlach op hun gezicht zal toveren.

"Het team van Het Vergeten Kind kwam met veel creatieve ideeën voor de zogenaamde 'Heppiebox', een cadeaupakket met spellen en spulletjes voor vrolijke kinderactiviteiten voor kinderen van verschillende leeftijden en hun families", aldus Roeland Donker Country Manager van Amazon in Nederland. "We helpen Het Vergeten Kind graag om deze activiteit in de weken voor Kerstmis te steunen door middel van productdonaties. Ik wil graag alle vrijwilligers van de stichting hartelijk bedanken. Zij zullen ervoor zorgen dat de Heppieboxen in heel Nederland bij de kinderen thuis worden afgeleverd en dat alle cadeaus in de juiste handen komen".

Over Het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind zet zich in voor kinderen in Nederland die het moeilijk hebben, omdat er thuis veel problemen zijn. Soms is de situatie zo ernstig dat ze niet meer bij hun ouders wonen. Ons doel is dat al deze kinderen zich gehoord en gezien voelen, zij op een veilige en stabiele plek wonen en zich positief kunnen ontwikkelen. Zodat ze hun eigen plek vinden in de maatschappij. Om kinderen nu, maar ook structureel te helpen, werkt de stichting volgens twee pijlers: 1) directe kinderhulp waardoor ze ‘gewoon kind’ kunnen zijn en middels korte interventies toch ook fijne herinneringen maken 2) agendering van urgente problemen in de jeugdzorg en strijden voor duurzame verbeteringen.

Over Amazon
Amazon laat zich leiden door vier principes: klantgerichtheid, passie voor innovatie, streven naar ‘operational excellence’ en langetermijndenken. Een aantal producten en diensten waarin Amazon heeft gepionierd: klantrecensies, 1-Click-bestellingen, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, Fulfillment by Amazon, Amazon Web Services, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire Tablet, Fire TV, Amazon Echo en Alexa. Ga voor meer informatie naar https://www.aboutamazon.eu/ en volg twitter.com/amazonnewseu.