Amazon.nl introduceert Print on Demand service voor boeken

Auteurs kunnen nu zelf paperback- en hardcoverboeken publiceren en zo miljoenen lezers via Amazon bereiken.

17/02/2022 | Amsterdam

Amazon.nl introduceert vandaag Print on Demand voor boeken in Nederland. De nieuwe printservice stelt onafhankelijke auteurs in staat om naast eBooks, die via Amazon's Kindle Direct Publishing worden aangeboden, ook hardcover- en paperbackboeken aan te bieden om zo miljoenen lezers op Amazon te bereiken. Nadat de auteur via KDP heeft gepubliceerd, zijn de titels beschikbaar voor klanten op Amazon.nl en de wereldwijde websites. Fysieke KDP-boeken worden door Amazon gedrukt nadat een klant een bestelling heeft geplaatst.

Titels kunnen worden gepubliceerd als fysieke boeken, zoals paperback en hardcover, of als eBook in de Kindle-store op Amazon.nl. Alle Kindle eBooks zijn te lezen op Kindle e-readers, Fire tablets en via de gratis te downloaden Kindle lees-apps voor computers, iOS en Android smartphones en tablets.

Ga voor meer informatie naar: Kindle Direct Publishing https://kdp.amazon.com/help?ref_=TN_help