Olympisch gouden medaillewinnaar Lindsey Vonn en haar hond Lucy hosten de nieuwe unscripted serie The Pack voor Amazon Prime Video

De serie, die gepland staat voor het najaar van 2020, neemt honden en hun baasjes mee op een ultiem avontuur om niet alleen hun onderlinge band te vieren maar ook om kans te maken op een grote geldprijs voor zichzelf en een donatie naar keuze aan een liefdadigheidsorganisatie voor dieren.

2020-08-06 The Pack

06/08/2020 | London

Er kan een grote geldprijs gewonnen worden door het winnende duo ($500.000) en een geldbedrag voor een donatie voor een liefdadigheidsorganisatie naar keuze ($250.000). Daarnaast heeft The Pack tijdens het filmen $250.000 gedoneerd aan meerdere liefdadigheidsorganisaties en dieren reddingsorganisaties in diverse landen. Om de geldprijs voor zichzelf en de liefdadigheidsorganisatie te winnen, zullen de teams de kracht van hun onderlinge band moeten bewijzen. Op iedere locatie zullen de mensen- en hondenduo's leuke en spannende uitdagingen aangaan, ontworpen en samengesteld door een team van geaccrediteerde dierenartsen en gecertificeerde hondenexperts, die de groep ook begeleiden op hun spannende reis. The Pack wordt geproduceerd door Amazon Studios en Renegade 83, een Entertainment One bedrijf. Jay Bienstock met Jay Renfroe en David Garfinkle van Renegade 83 dienen als Executive Producers.

"The Pack is een spannende en opwindende nieuwe unscripted serie, die één van de meest unieke en universele relaties viert die wij hebben - tussen mensen en hun beste vrienden", zegt Albert Cheng, co-hoofd van de Televisie van de Amazon Studios. "Onze Amazon Prime klanten zullen dit avontuur mee kunnen beleven omdat deze indrukwekkende honden en  hun baasjes in teamverband uitdagingen aangaan en zo een verschil maken. The Pack is een geweldige aanvulling op onze groeiende aanbod van de wereldwijde series."

"Ik heb veel obstakels in het leven overwonnen maar de liefde voor mijn honden is er altijd, in goede en in slechte tijden," zei Lindsey Vonn. "Zoals altijd zal Lucy aan mijn zijde staan bij ieder levensavontuur en ik ben blij dat iedereen deze ongelofelijke deelnemers en hun geliefde metgezellen ziet en aanmoedigt."

Amazon Studios kondigde vandaag The Pack aan, een nieuwe wereldwijde unscripted serie die de ongeëvenaarde band tussen honden en hun baasjes viert. Gehost door Olympisch gouden medaillewinnaar Lindsey Vonn en haar co-host hond Lucy De serie bevat twaalf teams van honden en hun baasjes op een episch avontuur dat zich afspeelt op meerdere continenten. De serie The Pack, die eerder dit jaar werd gefilmd, zal later in 2020, in meer dan 200 landen en gebieden in première gaan op Amazon Prime Video.

Toonaangevende reality-tv-productiemaatschappij Renegade 83, een bedrijf van Entertainment One, heeft voortdurend succes gehad met opvallende shows, waaronder Discovery's Emmy-nominated Naked and Afraid, en Oxygen's Buried in the Backyard. De Emmy Award-genomineerde The Kennedy Detail en Aaron Hernandez - Uncovered documentaires werden eveneens met veel lof ontvangen en leverden recordcijfers op. Andere producties zijn onder andere Emmy Award-nominated scripted series The 4400; A&E's The Many Sides of Jane; CMT's Gone Country, ABC's Miracle Workers, NBC's The Law Firm and Ready for Love, en Fox's You the Jury. Renegade is momenteel in productie op een uitgebreide leisteen van shows voor netwerken zoals Amazon, HBO MAX, Discovery, Oxygen, TLC, History en Quibi.