amazon prime

Nederlandse koopjesjagers opgelet: 15 en 16 juli wordt een tweedaags prijzenfestival vol aanbiedingen

Meer dan een miljoen aanbiedingen wereldwijd tijdens Prime Day 2019

25/06/2019 | Luxemburg

(NASDAQ:AMZN) -  Amazon geeft Prime-leden wereldwijd de kans om in juli gebruik te maken van de beste aanbiedingen tijdens de langste Prime Day ooit. Prime Day begint op maandag 15 juli om middernacht en loopt - voor de allereerste keer ooit - 48 uur door en biedt leden twee volle dagen het beste op het gebied van winkelen, besparingen en entertainment. Prime-leden in Australië, België, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Oostenrijk, Nederland, Spanje, Singapore, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en – nieuw dit jaar – de Verenigde Arabische Emiraten zullen kunnen genieten van deze aanbiedingen. Nog geen Prime-lid? Iedereen kan meedoen! Meld je aan en neem een gratis 30-dagen proefabonnement op amazon.de/primeday en profiteer direct van Prime Day.

Aanbiedingen zullen overal zijn

Op 15 en 16 juli hebben leden toegang tot de beste aanbiedingen in elektronica, smart home, keuken, speelgoed, mode en dagelijkse benodigdheden. Klanten kunnen ook profiteren van geweldige Prime-entertainment voordelen van Prime Video en Twitch Prime.

Winkel bij kleine bedrijven

Prime-leden kunnen kleine en middelgrote bedrijven ondersteunen deze Prime Day. Tijdens de laatste Prime Day behaalden kleine en middelgrote bedrijven via Amazon een omzet van meer dan $ 1,5 miljard en waren er honderdduizenden aanbiedingen.