amazon prime

Amazon kondigt Prime Day 2018 aan – anderhalve dag lang de beste aanbiedingen op 16 en 17 juli

De eerste Prime Day voor Nederlandse klanten. Prime-leden in Nederland hebben nu ook toegang tot duizenden geweldige deals en Prime Day Launches – exclusieve nieuwe items, content en special-edition producten van bekende en nieuwe merken.

03/07/2018 | Luxemburg

Prime Day, Amazon’s jaarlijkse online shopping-evenement, komt nu ook naar Nederland. Prime-leden in Nederland hebben anderhalve dag, van 12:00 uur op 16 juli tot 24:00 uur op 17 juli, exclusieve toegang tot duizenden aanbiedingen. Ze kunnen shoppen in een groot aantal productcategorieën, zoals elektronica, smartphones en tablets, doe-het-zelfartikelen, smart home, speelgoed, mode, sport en nog veel meer. Nog geen lid? Iedereen kan meedoen! Meld je aan of neem een gratis 30-dagen proefabonnement op amazon.de/primeday en profiteer direct van Prime Day.

“Prime-leden hebben anderhalve dag, dus 36 uur lang, toegang tot onze beste deals, met keuze uit meer dan één miljoen wereldwijde aanbiedingen,” zegt Jeff Wilke, Amazon CEO Worldwide Consumer. “Leden kunnen naast de deals exclusieve Prime Day Launches bestellen van honderden merken over de hele wereld. Dit wordt voor onze meer dan 100 miljoen betalende Prime-leden de beste Prime Day-viering ooit.”

Prime Day: meer dan alleen geweldige deals

Honderden gevestigde en nieuwe merken presenteren alleen voor Prime-leden exclusieve nieuwe items, content en special-edition-producten, die een beperkte tijd beschikbaar zijn. Zij kunnen de felbegeerde Prime Day Launches als eerste proeven, proberen, beluisteren, aantrekken of wat dan ook. Voor Nederland gaat het onder meer om Samsung smartphones, Samsung Galaxy tablets, Bose Quiet Comfort hoofdtelefoons, Fitbit fitness trackers, Philips Hue verlichting, TomTom navigatie, stofzuigers en robotstofzuigers van Philips en Dyson, Philips Sonicare tandenborstels en badkleding en lingerie van Sylvie Meis – exclusief bij Amazon.

Vanaf vandaag al aanbiedingen

Leden kunnen elke dag in de aanloop naar Prime Day al hun voordeel doen met diverse exclusieve aanbiedingen en kortingen. Dat begint vandaag al:

• Amazon-merken – Profiteer van de laagste prijzen van het jaar voor producten uit de private label-collecties van Amazon, met onder meer tot 20% korting op items van AmazonBasics.
  • Dvd’s en Blu-Ray – Bespaar tot 50% op populaire films en tv-series op dvd en Blu-Ray.
  • Twitch Prime Leden hebben nu toegang tot honderden uren gratis gameplezier; Twitch Prime geeft tot en met 18 juli dagelijks een gratis pc-game weg, met titels als Pillars of Eternity en Brutal Legend. Leden ontvangen ook exclusieve in-game-content voor Warframe en PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS.

Tips voor topdeals op Prime Day
Ervaar wat tientallen miljoenen Prime-leden over de hele wereld op Prime Day 2017 al ontdekten: dit is een unieke kans om de beste deals van Amazon binnen te halen, met ook nog eens superlage prijzen. Dit jaar breidt Amazon uit met zes uur extra winkeltijd en dagelijks 50% meer Spotlight Deals – met de hoogste kortingen op topmerken en de populairste producten. Met de volgende tips haal je het maximale uit Prime Day:

• Volg de deal – Met de Amazon-app ben je er als eerste bij. De Amazon-app is met de handige meldingen de makkelijkste manier om die unieke, kortlopende Lightning Deals thuis of onderweg te bekijken, te volgen en te scoren.
  • Prime Day Sneak Peek via de Amazon-app – Klik van 9 tot en met 15 juli op de Prime Day-banner in de Amazon-app voor een voorproefje van enkele producten die op Prime Day in de aanbieding komen.
  • Vind de deals die jou interesseren – Zoek deals op basis van meer dan 40 populaire categorieën. Van mode tot en met elektronica, koken, reizen en meer.
  • Shoppen waar je wilt – Download de Amazon-app en bekijk alle Prime Day-deals zodra ze verschijnen, waar je ook bent.

Groot uitpakken met producten van kleine en middelgrote bedrijven

Nederlandse Prime-leden hebben op Prime Day keuze uit duizenden deals van kleine en middelgrote bedrijven die verkopen via onder meer Amazon Launchpad, Amazon Handmade en Amazon Exclusives. Op Prime Day 2017 werden er wereldwijd meer dan 40 miljoen items van kleinere leveranciers over de hele wereld besteld. Ook dit jaar voegen deze bedrijven weer nieuwe items toe aan het unieke aanbod dat dagelijks op Amazon beschikbaar is.

Elke dag een lach met Prime

Prime is bedoeld om je leven elke dag een beetje beter en leuker te maken. Meer dan 100 miljoen betalende leden over de hele wereld ervaren de vele voordelen van Prime, zoals webwinkelen en entertainment. In Nederland heb je toegang tot Twitch Prime voor games, Prime Video voor onbeperkte toegang tot bekroonde films en tv-series, Prime Photos voor ongelimiteerde foto-opslag, unieke Lightning Deals en nog veel meer. Prime is gebaseerd op het principe van onbeperkte, snelle en kosteloze bezorging. Leden profiteren van gratis bezorging binnen één dag voor meer dan twee miljoen items, en nog eens miljoenen andere items met onbeperkte gratis bezorging binnen twee dagen. Probeer Amazon Prime gratis op amazon.de/prime.

Over Amazon

Amazon laat zich leiden door vier principes: obsessie met de klant in plaats van gericht op de concurrentie, een passie voor innovatie, een streven naar operationele topkwaliteit en langetermijndenken. Een aantal producten en diensten waarin Amazon heeft gepionierd: klantbeoordelingen, 1-Click-bestellingen, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire-tablets, Fire TV, Amazon Echo en Alexa. Ga voor meer informatie naar www.amazon.de/about.